wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ben wel benieuwd welke lampoen je hiervoor gebruikt hebt :) Ik heb de mijne pas ook gedaan, maar kreeg een melding bij mn rechtse stadslichtje.. :( Overige als dimlicht en mistlichten geen problemen.
Ik heb m'n H4 en H8 van Ome Ali (deze).
Stadslicht (T10 W5W) heb ik deze.

Als alleen jouw rechter stadslichtje het niet doet, moet je hem dan niet gewoon even omdraaien? LED werkt maar op één manier, dus kan zijn dat je het lampje gewoon een slag moet draaien.
Tenzij het lampje het wel gewoon doet en je toch een storing op je dashboard hebt, dan moet er wel een nieuwe in denk ik ja.
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Ik heb m'n H4 en H8 van Ome Ali (deze).
Stadslicht (T10 W5W) heb ik deze.

Als alleen jouw rechter stadslichtje het niet doet, moet je hem dan niet gewoon even omdraaien? LED werkt maar op één manier, dus kan zijn dat je het lampje gewoon een slag moet draaien.
Tenzij het lampje het wel gewoon doet en je toch een storing op je dashboard hebt, dan moet er wel een nieuwe in denk ik ja.
Stroomrichting van de diode is me inderdaad bekend, dus het laatste is helaas het geval. Het ligt blijkbaar niet aan het lampje, omwisselen van zijde of nieuw setje maakt geen verschil. Mijn theorie achteraf is dat de US-light set er voor zorgt dat die andere zijde geen storing geeft Stick Out Tongue Lampjes zouden dan gewoon niet geschikt voor canbus zijn. Oplossing is gewoon de meldingen uit laten zetten, kan ik voortaan gewoon alle ledjes voeren zonder moeite ;)
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!