wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Hier dan het resultaat. Ik ben dik tevreden!
Bovenste foto is van zo'n twee weken geleden, toen m'n grill en ondergrill nog niet gespoten waren. Onderste foto heb ik zojuist gemaakt.
Eindelijk zijn ook mijn koplampen niet meer zo dof, dus morgen gaan de booskijkers erop! Big Grin
Zelfs de lakschade die ik achter in de bumper had door een kindje op een fiets is er helemaal uitgepoetst.
Morgen met het zonnetje maar weer wat mooie plaatjes schieten!(l)

Het resultaat van het polijst- en spuitwerk is geweldig! :cool: (y)
 
Volkswagen  Polo GTI 6C  1.8 TSI 252 pk (JD Engineering) 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
Als ik een auto goed wil polijsten, zeker de VAG lakken, doe ik er 3 dagen over om alle swirls, krassen en oneffenheden weg te polijsten en gewassen en beschermd weer op te leveren. Maar ja, je hebt natuurlijk polijsten en polijsten..
Ligt er in de basis aan welke auto icm welk bouwjaar & km. Daarnaast, goede machine icm pads en pasta is de gouden combi. Zelfs met de betonlakken van VAG
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Afgelopen weekend de tijd genomen voor een 2-staps polish waarbij ik de vorige keramische coating verwijderd heb. Uiteraard weer in een nieuwe coating gezet en hem gisteren uit de garage gehaald. Gelijk even op de gevoelige plaat vastgelegd :)

DSC01317.jpg
Ook ik heb samen met steef gisteren een paar plaatjes geschoten. Allebei dikke plaatjes aan iver gehouden.
Hier een paar van mij
 

Bijlagen

  • DSC01268.jpg
    DSC01268.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 62
  • DSC01276.jpg
    DSC01276.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 66
  • DSC01248.jpg
    DSC01248.jpg
    1 MB · Weergaven: 64
Volkswagen  Polo6R  1.4 TSI 230pk 
Vandaag de wagen opgehaald bij de garage waar hij een aircodiagnose heeft ondergaan. Helaas zeer slecht en veel te duur nieuws. Hogedrukventiel én de airco radiateur lekken beiden. Kosten: € 430,-. :( (incl. € 80,- voor de diagnose)
Dus ik hoop voorlopig dat het niet te warm wordt want dit geld heb ik niet. :(

Iemand een idee waar je zo'n aircoradiateur kan kopen?
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!