wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gisteren de gratis wintercheck laten uitvoeren en gelijk de nieuwe ruitenwissers (die ik al een tijd had liggen) er op laten zetten. Veel fijnere blik nu.
Daarna getrakteerd op een fijne wasbeurt bij washin7 en een volle tank Belgische Euro98. Helaas brak ineens het kabeltje (waar de dop aan vast zit) tijdens het tanken. Even de dealer gebeld om te vragen wat zo'n nieuw kabeltje kost en dat was echt om je rot te schrikken. Moest een hele nieuwe tankdop kopen en dat kost ruim meer dan € 40,--. (exacte prijs weet ik niet meer) Medewerker schrok er zelf van, dat zegt genoeg vind ik. Dus voorlopig lekker zonder kabeltje rondrijden. Zet het hem toch altijd op het klepje.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • M'n nieuwe Polo voor het eerst gewassen (bij m'n vorige auto was dat ruime een half jaar geleden!)
  • Ruitenwissers (voor en achter) vervangen (had niet verwacht dat nieuwe wissers zoveel beter zijn)
  • Kofferbakverlichting vervangen door LED (letterlijk een bak licht in vergelijking met standaard verlichting)
Komende dagen komt er wat Ali-rommel binnen, dan kan ik verder hobby-en.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 110pk 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Vandaag m'n reservewiel eronder moeten zetten, lekke band rechts achter :mad::mad::mad:

Gelukkig kwam ik er op tijd achter, we gaan zo uit eten!

Morgen het bandje maar ff laten fixen of vervangen, er zit een dikke schroef in!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Verdrietig
Waarderingen: Do-Rithm
Ik had gisteren de geniale ingeving om de handrem even af te stellen. Ik vind het irritant als het eerste deel 'los' aanvoelt. Als ik hem aantrek, wil ik eigenlijk direct spanning op de handrem zetten.

Nou dat was geen succes getuige het feit dat blijkbaar iets te veel aangetrokken was, hoewel er wel nog 'wiggle' in zat. Paar slagen terug en het was weer lekker los het eerste deel van de slag...

Reden is wellicht 2 verschillende kabeltjes. Dus, na een paar maanden aan remvoering weggesleten te hebben, kunnen we weer vooruit!
 
SEAT  FR  1.0TSI 95pk 
Gisteren "eventjes" het achterste VW embleem omgewisseld voor een glossy zwart exemplaar. Ik dacht dat het gewoon een kwestie van de de oude eraf en de nieuwe erop klikken was maar dat viel een beetje tegen. De oude kwam er wel af (en is helaas gesneuveld) maar de nieuwe kon ik er niet zo makkelijk op klikken omdat daar redelijk wat kracht voor nodig was. Met het embleem in de auto lukte het niet om veel kracht te zetten omdat het ding natuurlijk scharniert dus heb ik uiteindelijk het hele geval eruit gehaald en toen ging het een heel stuk makkelijker. Het ziet er wel chic uit!

Eigenlijk wil ik nu de zwarte achtergrond van het achterste logo in dezelfde kleur als de rest van de auto hebben (Reflex Silver) maar ik moet even bedenken hoe ik dat ga doen. Schuren en spuiten is een optie maar ik zag ook dat sommige mensen het met een vinyl sticker doen, dat lijkt me veel makkelijker.

Te veel :rolleyes:. 48 Euro incl. nieuwe houders.

Waar heb je dat laten doen? Kun je erop wachten?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!