wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag heb ik na veel zekeringen te hebben vervangen mijn android radio aan de praat gekregen.

Als iemand van jullie ook dit model koopt (podofo), denk er dan om dat je de rode en de gele draad in het ISO harnas omwisselt, de CAN bus installeert, en de stekkertjes A en B (kijk op bijsluiters) loskoppelt en aftapet (anders kun je net zoals ik hoofdzekeringen en zekeringen blijven vervangen)
 

Bijlagen

  • 20200105_110056.jpg
    20200105_110056.jpg
    913.7 KB · Weergaven: 71
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Vandaag heb ik na veel zekeringen te hebben vervangen mijn android radio aan de praat gekregen.

Als iemand van jullie ook dit model koopt (podofo), denk er dan om dat je de rode en de gele draad in het ISO harnas omwisselt, de CAN bus installeert, en de stekkertjes A en B (kijk op bijsluiters) loskoppelt en aftapet (anders kun je net zoals ik hoofdzekeringen en zekeringen blijven vervangen)
Mooi scherm! Welk merk en type is dit? Evt. link?
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
Heel mooi ding, zeker. Werkt lekker vlot en alles werkt zoals het hoort. Linkje Hiero

Ziet er mooi uit en zeker voor de prijs niet verkeerd. Echter zie ik dat hij maar 1GB ram geheugen heeft, dat is denk ik echt (te) weinig. Vooral bij navigeren en bijvoorbeeld Spotify tegelijk zul je merken dat hij best traag is. Ook bij schakelen van apps duurt het waarschijnlijk lang en traag.

Misschien dat je het in het begin nog niet zo merkt, maar naar verloop van tijd begin je je er denk ik aan te ergeren.

Ik heb zelf een Android radio met 2GB ram geheugen en persoonlijk zit dat een beetje op het randje.
 
Volkswagen Polo  9N  1.4 16v 
Ziet er mooi uit en zeker voor de prijs niet verkeerd. Echter zie ik dat hij maar 1GB ram geheugen heeft, dat is denk ik echt (te) weinig. Vooral bij navigeren en bijvoorbeeld Spotify tegelijk zul je merken dat hij best traag is. Ook bij schakelen van apps duurt het waarschijnlijk lang en traag.

Misschien dat je het in het begin nog niet zo merkt, maar naar verloop van tijd begin je je er denk ik aan te ergeren.

Ik heb zelf een Android radio met 2GB ram geheugen en persoonlijk zit dat een beetje op het randje.

Ik gebruik alleen radio/spotify/lokale muziek met Google Maps Go. Loopt als een zonnetje. Maps Go is ideaal voor deze toestellen
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Speakers in de voordeuren vervangen door setje el-cheapo Pioneer Speakers de voor- en achterdeuren gedempt met "silent coat" klinkt stuk beter dan de standaard papieren speakertjes. Bij de bestuurderskant zat er een scheurtje in de conus nadat ik per ongeluk de volumeknop geraakt had
 
**verkocht***Volkswagen  Cross Polo 6R  1.2 TSI powered by VAG-Techniek 
Een simpele doch effectieve aanpassing. Ik heb de 6R pook vervangen door de 6C pook, aangezien ik enorme mannenklauwen heb ligt een dikkere pook toch lekkerder in de handen ( ;) ) (ja m'n auto moet even uitgezogen worden)
 

Bijlagen

  • 20200107_104925.jpg
    20200107_104925.jpg
    658.2 KB · Weergaven: 93
  • 20200107_101432.jpg
    20200107_101432.jpg
    882.6 KB · Weergaven: 90
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Niet vandaag gedaan, maar donderdag op pakjesavond mijn auto Full LED laten maken bij TopXenon.nl.
Ziet er top uit en doet het ook top!

Polo-AW-LED-TopXenon-1.jpeg
Polo-AW-LED-TopXenon-2.jpeg
Polo-AW-LED-TopXenon-3.jpeg
Zijn er aanpassingen gedaan in de behuizing om de LED te installeren? En heb je geen last van strooilicht door de reflector? De originele lamp lijn is goed zichtbaar?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk Comfortline Business + Active Info Display 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!