wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Heb ik ook, moet weer nieuwe halen.
Spuit je het er alleen op, of smeer je het ook uit?
Ik spray de velg alleen in en laat het dan 5 minuten intrekken, als er remstof/viezigheid op de velg zit slaat het paars uit. Zometeen even proberen of ik de binnenkant van de velg ook weer schoon krijg met dit spul ;)

28743
28744
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6r  1.2TDI BlueMotion 
Ja precies @Pjedro , ik spuit het er ook gewoon op en laat het intrekken.. maar heb denk ik lastigere velgen.. want onderkant van spaken kom je niet eenvoudig bij
531463247_2-polo-gti-parabolica-17-velgen-5x100-nieuw-6n-9n-6r-a1-a2.jpg
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: Orrie
Heb ik ook, moet weer nieuwe halen.
Spuit je het er alleen op, of smeer je het ook uit?
Ik gebruik nu monello non ferro.
Ik vindt die een beetje tegen vallen, als je het alleen erop spuit en na een minuut of 5 eraf spuit is lang niet alles eraf.
Je moet echt met een borsteltje schrobben.
Toch maar is die alu teufel bestellen.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Ik gebruik ook monello non-ferro. Soms is het inderdaad nodig om even extra te schrobben. Daarin tegen is non-ferro ph neutraal en stript bijna geen wax.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Het is een reiniger die je op meerdere oppervlakten kan en mag gebruiken. Wordt wel door carclean als velgen reiniger aanbevolen en verkocht.
het volgende staat vermeld op carclean.nl: " Non-Ferro Iron Remover voor het reinigen van de velgen of het verwijderen van spoorslag. " en "Gebruik bij hardnekkige vervuiling een borstel, spons of washandschoen. "

Het is geen wonder middel dat alles zo in een keer schoon is Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Vandaag originele bi-xenon koplampen opgehaald voor mijn Polo, modules, adapters alles moet nu compleet zijn. Ready om het in te laten bouwen en te coderen. :relieved:
 
Volkswagen  Polo  1.4 TSI BlueGT 150pk 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!