wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

F5E655C3-10E3-4BDA-8BD3-FB53F4C3BC34.jpeg Vandaag de achterlichten 3e remlicht en logos weer gemonteerd. Gister de gti velgen erop gezet en de remklauwen rood gespoten. Volgende week de ramen tinten. Wie kan dat trouwens goed?

The blackest Polo in NL
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
Zojuist was en stofzuig beurt bij Washin7 wasbox.
Hier kan je voor 5euro onbeperkt gebruik maken.
Eerst ging ik altijd bij AH XL, maar dan moet je steeds muntjes bij werpen. Sta je onder tijdsdruk en vaak meer kwijt. En hier zijn stofzuigers krachtig.
Stofzuigen is bij de A-H XL wel gratis. Handig voor als je het een keertje even tussendoor wil doen.
Ik was hem ook altijd bij Washin7 maar dan door de wasstraat.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Vandaag nieuwe castrol edge 5w30 olie ververst i.c.m. nieuw bosch oliefilter van de polo, nu kan die er weer een tijdje tegenaan.
Wat is eigenlijk het interval van een 1.2 tsi polo 6r? Ik zie 15 duizend km staan op het mfd na reset, maar eerst was die over 15 duizend en zei die 4800(met reset op 133duizend, en stond op 155duizend toen die 4800 zei)? [emoji848]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Dat is als je variabele onderhoudsinterval heb.
Maar als je de service reset met de knoppen reset dan springt die naar vaste onderhouds interval(15.000km)
Varibele onderhouds interval kun je enkel resetten met vcds.
Dan kun je 30.000 of 2 jaar rijden met de olie.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Dat is als je variabele onderhoudsinterval heb.
Maar als je de service reset met de knoppen reset dan springt die naar vaste onderhouds interval(15.000km)
Varibele onderhouds interval kun je enkel resetten met vcds.
Dan kun je 30.000 of 2 jaar rijden met de olie.
Zou zeggen doe maar variabel, maar dan zie ik 30000km, dus laat maar zitten haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
30000 is het optimale geval maar dat haal je zelder.
Als je korte afstanden rijd of af en toe ook maar een beetje gas geef met koude motor dan wordt die 30000 snel minder.
Met de olie soorten tegenwoordig kan dat wel makkelijk denk ik, maar 30000km met dezelfde olie krijg ik zelf geen gerust gevoel bij, dus ik hou het bij de 15000km
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!