wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

vraagje, hoe heb je die module ingebouwd zonder de originele bekabeling te beschadigen?
En waar heb je die US-module vandaan

Ik heb het gerealiseerd met repair wires dan de origine connector uit de lamp stekker vervangen voor repair wire, losse connector met kabel in de originele connector dan met stoffen tape mooi vast zetten en krimpkous de 2 losse draden solderen aan de kabels van de Duman US-module echt super geen foutmelding of iets, en als het moet alles weer origineel te maken!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6tdi dsg7 
Zojuist was en stofzuig beurt bij Washin7 wasbox.
Hier kan je voor 5euro onbeperkt gebruik maken.
Eerst ging ik altijd bij AH XL, maar dan moet je steeds muntjes bij werpen. Sta je onder tijdsdruk en vaak meer kwijt. En hier zijn stofzuigers krachtig.
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Ik was mijn auto altijd bij Anac met een prepaid kaart. 4,50 per keer onbeperkt gebruik maken van de wasboxen en stofzuigers.
Gezien de auto wassen bij mij altijd haast een dagje uit is, is Anac echt een koopje.
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Ik was mijn auto altijd bij Anac met een prepaid kaart. 4,50 per keer onbeperkt gebruik maken van de wasboxen en stofzuigers.
Gezien de auto wassen bij mij altijd haast een dagje uit is, is Anac echt een koopje.
Als ik pasje neem bij Washin7, dan is het 4euro :)

Maar wat een gedoe, om die Parabolica velgen goed schoon te maken. En als ze dan droog zijn, zie je nog paar plekjes.
Bij Washin7 hebben ze trouwens ook velgenreiniger uit de hogedrukspuit (straal dan niet hard)


Weerstand tussen m'n H8 bochtenverlichting en T10 stadslicht, nu geen error lampje meer in instrumentenpaneel.

Tevens T10 ledjes geplaatst, bij de voeten van bestuurder, passagierkant en kofferbak.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Wassen met een pakket van voodoo klaart ook de klus. Echter ben ik ook een voorstander van emmertje achterin was spons en velgenborstel, naar de wasbox 1 euro erin flink afspuiten en helemaal infoamen, dan wassen met de hand en de velgen ook, vervolgens euroyje erin na spuiten met wax en na spuiten met vlekvrij water. 2 eurootjes en hij is brand schoon
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!