wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Heb ook nog een raamband nodig, ramen blinderen wacht ik nog even mee omdat ik alle ramen rondom wil laten doen en er een zijruit vervangen moet worden ivm het raamrubber dat ooit bewerkt is met iets scherp.. lang leven 3 deurs in dit geval kuche kuche
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
Ik heb gisteren op mijn instrumenten paneel needle sweep aangezet, dit kon niet met VCDS maar moest dus met eeprom gebeuren. Toen ik de teller eenmaal uit elkaar had bleek dat ik de chip 24C32 had, en volgens tutorials die ik had gevonden moest dit dus 24C64 zijn. Na wat proberen en toen bleek het gelukt te zijn. Maar deed me toerenteller het niet meer, vervolgens even een goedkope teller opgehaald via marktplaats. De motor van de toerenteller overgezet in mijn instrumenten paneel. En nu heb ik needle sweep in me diesel instrumenten paneel. :) Ik had ook een trendline teller met zwarte randen, deze heb ik gelijk vervangen voor de chrome randen van een highline/comfortline teller.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  | Polo 6R 1.6 TDI 203pk 370nm stage 3 (verkocht) 
Vergeten te melden maar vorige week gedaan:

- Antennesplitter voor DAB+ in de achterklep geplaatst en de draad naar voren getrokken.
- De 6R achterlichten vervangen door de 6C GTI achterlichten.
- De 6R achterklepopener vervangen door die van de 6C (glanzend zwarte achtergrond).

Vandaag het wagentje maar weer eens een wasbeurt geven denk ik.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Haldex en DSG olie wordt vandaag ververst, dingetje wat om de 60.000 moet en ik zit nu op 58.500. :mrgreen:

Klaar voor de tour naar Italië eind deze week!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!