Nee jij hebt toch geen gti, bluegt fabia of toledo teller!!!En daar kan ik achter komen door de tellerunit los te schroeven en op de sticker te kijken toch achterop welke ik heb
Volkwagen
E golf 2018
136 pk
Nee jij hebt toch geen gti, bluegt fabia of toledo teller!!!En daar kan ik achter komen door de tellerunit los te schroeven en op de sticker te kijken toch achterop welke ik heb
Rustaaagh ik heb gewoon een blue gti r lineNee jij hebt toch geen gti, bluegt fabia of toledo teller!!!
Ah oké, blijkbaar is de enigste manier voor een Polo dus lijmen/tapen..Een vriend van mij heeft hem gemonteerd voor mij. Maar wat ik zo zag had hij de kap waar de hendel van de motorkap aan vast zit aangepast en de onderkant zit gelijmd! Hij had dit al eerder gedaan bij iemand anders en het zit muurvast. Dacht eerst ook wtf, maar had het gezien en was echt top!
Tip wat ik kreeg van @Fiek is om de voetplaat aan de achterkant vlak te snijden, vervolgens daar een plastice plaat aan de achterkant monteren (schroeven in de hoeken of eventueel lijmen) en dan die plastic plaat lijken aan je huidige voetplaat.Ah oké, blijkbaar is de enigste manier voor een Polo dus lijmen/tapen..
Tip wat ik kreeg van @Fiek is om de voetplaat aan de achterkant vlak te snijden, vervolgens daar een plastice plaat aan de achterkant monteren (schroeven in de hoeken of eventueel lijmen) en dan die plastic plaat lijken aan je huidige voetplaat.
Ik heb trouwens originele sportpedalen gevonden die zouden moeten passen (moet het zelf nog proberen maar ze geven aan dat ze voor de 6r zijn)
Voor degene die geïnteresseerd zijn :
https://carfantasy.nl/aluminium-pedalen-covers-vw-golf-iv-tot-vii/bora/polo-6r-p-543615.html
P.s ik zou niet gaan lijmen of whatsoever met je pedalen want als je die van ali met kit/lijm vastzet en het rubber is versleten en je hebt apk afkeur krijg je ze er niet vanaf. Dan word het een duur grapje.
Ik betwijfel of die pedalen origineel zijn.
Tip wat ik kreeg van @Fiek is om de voetplaat aan de achterkant vlak te snijden, vervolgens daar een plastice plaat aan de achterkant monteren (schroeven in de hoeken of eventueel lijmen) en dan die plastic plaat lijken aan je huidige voetplaat.
Ik heb trouwens originele sportpedalen gevonden die zouden moeten passen (moet het zelf nog proberen maar ze geven aan dat ze voor de 6r zijn)
Voor degene die geïnteresseerd zijn :
https://carfantasy.nl/aluminium-pedalen-covers-vw-golf-iv-tot-vii/bora/polo-6r-p-543615.html
P.s ik zou niet gaan lijmen of whatsoever met je pedalen want als je die van ali met kit/lijm vastzet en het rubber is versleten en je hebt apk afkeur krijg je ze er niet vanaf. Dan word het een duur grapje.
Oh! Mag ik vragen hoe?Ik heb dat andere model en heb ze zonder lijm gemonteerd.
Bij naderhand inzien denk ik ook niet dat ze oem zijn. Maar ze zullen vast wel gewoon passen. Altijd beter dan dat je moet gaan lijmen of dergelijk!
Nou. Die ik van Ali had moest ik bewerken, stond ook veel in de comments omdat er allerlei noppen en dopjes onder zaten. Kan ook gewoon zijn omdat dit de verkeerde waren @Fiek heeft het wel gelijmd vertelde hujWelke pedalen moet je lijmen dan? Voor handgeschakelde pedalen zijn ze gwn 1 op 1 laslo
dan had je de golf 7 versie besteld laslzoNou. Die ik van Ali had moest ik bewerken, stond ook veel in de comments omdat er allerlei noppen en dopjes onder zaten. Kan ook gewoon zijn omdat dit de verkeerde waren @Fiek heeft het wel gelijmd vertelde huj
Mooie is dat ik nog niet eens een foto gekregen heb, opgelicht? Haha. Ja is standaard in België 0-30 km is €53!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.