wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nieuwe versnellingspook besteld (6C)
Zonnebril houder
Geurstokjes
 

Bijlagen

  • Screenshot_20180901-185602_AliExpress.jpg
    Screenshot_20180901-185602_AliExpress.jpg
    89.7 KB · Weergaven: 48
  • Screenshot_20180901-185843_AliExpress.jpg
    Screenshot_20180901-185843_AliExpress.jpg
    107.6 KB · Weergaven: 52
  • Screenshot_20180901-185904_AliExpress.jpg
    Screenshot_20180901-185904_AliExpress.jpg
    127.8 KB · Weergaven: 42
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Een vriend van mij heeft hem gemonteerd voor mij. Maar wat ik zo zag had hij de kap waar de hendel van de motorkap aan vast zit aangepast en de onderkant zit gelijmd! Hij had dit al eerder gedaan bij iemand anders en het zit muurvast. Dacht eerst ook wtf, maar had het gezien en was echt top!
Ah oké, blijkbaar is de enigste manier voor een Polo dus lijmen/tapen..
 
Volkswagen  X  X 
Ah oké, blijkbaar is de enigste manier voor een Polo dus lijmen/tapen..
Tip wat ik kreeg van @Fiek is om de voetplaat aan de achterkant vlak te snijden, vervolgens daar een plastice plaat aan de achterkant monteren (schroeven in de hoeken of eventueel lijmen) en dan die plastic plaat lijken aan je huidige voetplaat.

Ik heb trouwens originele sportpedalen gevonden die zouden moeten passen (moet het zelf nog proberen maar ze geven aan dat ze voor de 6r zijn)
Voor degene die geïnteresseerd zijn :

https://carfantasy.nl/aluminium-pedalen-covers-vw-golf-iv-tot-vii/bora/polo-6r-p-543615.html

P.s ik zou niet gaan lijmen of whatsoever met je pedalen want als je die van ali met kit/lijm vastzet en het rubber is versleten en je hebt apk afkeur krijg je ze er niet vanaf. Dan word het een duur grapje.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: TolgaE
Tip wat ik kreeg van @Fiek is om de voetplaat aan de achterkant vlak te snijden, vervolgens daar een plastice plaat aan de achterkant monteren (schroeven in de hoeken of eventueel lijmen) en dan die plastic plaat lijken aan je huidige voetplaat.

Ik heb trouwens originele sportpedalen gevonden die zouden moeten passen (moet het zelf nog proberen maar ze geven aan dat ze voor de 6r zijn)
Voor degene die geïnteresseerd zijn :

https://carfantasy.nl/aluminium-pedalen-covers-vw-golf-iv-tot-vii/bora/polo-6r-p-543615.html

P.s ik zou niet gaan lijmen of whatsoever met je pedalen want als je die van ali met kit/lijm vastzet en het rubber is versleten en je hebt apk afkeur krijg je ze er niet vanaf. Dan word het een duur grapje.

Ik betwijfel of die pedalen origineel zijn.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Tip wat ik kreeg van @Fiek is om de voetplaat aan de achterkant vlak te snijden, vervolgens daar een plastice plaat aan de achterkant monteren (schroeven in de hoeken of eventueel lijmen) en dan die plastic plaat lijken aan je huidige voetplaat.

Ik heb trouwens originele sportpedalen gevonden die zouden moeten passen (moet het zelf nog proberen maar ze geven aan dat ze voor de 6r zijn)
Voor degene die geïnteresseerd zijn :

https://carfantasy.nl/aluminium-pedalen-covers-vw-golf-iv-tot-vii/bora/polo-6r-p-543615.html

P.s ik zou niet gaan lijmen of whatsoever met je pedalen want als je die van ali met kit/lijm vastzet en het rubber is versleten en je hebt apk afkeur krijg je ze er niet vanaf. Dan word het een duur grapje.

Bij de dealer origineel VW kosten deze 29 zoveel..
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk ~ Instagram @sixrpolow 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!