wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Nieuwe set wintersloffen aangeschaft voor de Polo die naar verwachting eind oktober geleverd wordt! :)
Continental Wintercontact TS 860.

Ik gebruik ook elke winter winterbanden,wel gewoon stalen velgen 15”.

Als je ergens door glijdt tegen een stoeprand heb je tenminste niet je dure lichtmetaal kapot
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
Ik gebruik ook elke winter winterbanden,wel gewoon stalen velgen 15”.

Als je ergens door glijdt tegen een stoeprand heb je tenminste niet je dure lichtmetaal kapot

Doe ik ook, heb ik ook geen pekel op de sportvelgen en smallere banden vind ik ook prettiger in de winter. Persoonlijk vind ik 225 mm erg breed voor een winterband op een Polo.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: mausie
Merkte dat de handrem beetje laat pakt, wou een beetje bijstellen maar blijkt dat een van de remmen anders staan dan de ander bij het stel mechanisme, dan maar een keer even de achterremmen eraf halen en controleren...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Wacht even, dealergarantie vervalt na chiptunen?

Ik ga dit binnekort uitvoeren echter is mijn EGR Koeler al vervangen geweest onder coulance.

Mocht mijn egr het weer begeven na het chippen kunnen ze me dus de deur wijzen met een rekening van 1000 euro?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Waar heb je deze gekocht en hoe duur was dit?
je hebt hiervoor een andere teller nodig. een gti/bluegt teller. en wil je het helemaal goed doen amarok teller. ff op mp kijken voor een teller. en laten inleren. het eventueel wel een adresje voor je...... tellers gemiddeld 200 a 250 euro.. 70 tot 100 euro inleren.. dus reken op een max van 350 compleet! em mischien op de mypolo mp staan wel tellers
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Wacht even, dealergarantie vervalt na chiptunen?

Ik ga dit binnekort uitvoeren echter is mijn EGR Koeler al vervangen geweest onder coulance.

Mocht mijn egr het weer begeven na het chippen kunnen ze me dus de deur wijzen met een rekening van 1000 euro?
Lijkt mij logisch[emoji848]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Lijkt mij logisch[emoji848]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk

Geen chiptunen meer voor deze jongen dus?
Die 20pk kan me gestolen worden over een reparatie van de egr.

Ik lees zo veel verschillende reacties. De een chiptuned hem wel en laat de egr uitzetten. De ander beweert dat het uitzetten van de egr in combinatie moet gaan met nog iets ivm roetophoping. De ander zegt niet te chiptunen. Wat is het nou? ;)

Tot zover eigenlijk geen problemen met mijn polo extra vermogen is altijd leuk en finetunen is in mijn ogen altijd goed voor de auto maar doet het nu werkelijk meer goed dan kwaad?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: Hansstaal
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!