wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Geen chiptunen meer voor deze jongen dus?
Die 20pk kan me gestolen worden over een reparatie van de egr.

Ik lees zo veel verschillende reacties. De een chiptuned hem wel en laat de egr uitzetten. De ander beweert dat het uitzetten van de egr in combinatie moet gaan met nog iets ivm roetophoping. De ander zegt niet te chiptunen. Wat is het nou? ;)

Tot zover eigenlijk geen problemen met mijn polo extra vermogen is altijd leuk en finetunen is in mijn ogen altijd goed voor de auto maar doet het nu werkelijk meer goed dan kwaad?

Ik ben hier ook wel benieuwd naar... Sommigen schrijven de EGR uit... Maar kom je toch weer problemen tegen, ook na de chiptuning...

Ik wil ook graag een chip, maar ik zit ook niet zo zeer op gedoe te wachten met de EGR - Klep.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BlueMotion + Skoda Karoq 1.5 TSI Style Business 
Ik ben hier ook wel benieuwd naar... Sommigen schrijven de EGR uit... Maar kom je toch weer problemen tegen, ook na de chiptuning...

Ik wil ook graag een chip, maar ik zit ook niet zo zeer op gedoe te wachten met de EGR - Klep.

Ik heb de afspraak staan, ik laat mijn auto chiptunen en ik laat de egr uitprogrammeren.

Er zitten eigenlijk alleen maar voordelen aan het uitzetten van je egr dan nadelen :) is gewoon een milieu ding. kut voor de motor maar minder uitstoot
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Wind deflectors gemonteerd
4b1c40cf60b05b073e22df4584dba4a6.jpg
097fe0f12fba77a0f4f2bc4fe4661447.jpg


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Ik vind dat het zoals de naam al soortvan zegt, windgeluiden dempt op snelweg snelheden, onzs lupo 3l heeft het ook, wel handig op een warme dag met een auto zonder opties[emoji23].

opa hans heeft een AW met veel opties waaronder airconditioning, persoonlijk gebruik ik dat tijdens het rijden, onder andere op de snelweg. zou me haast niet voorstellen dat men die comfort zou opgeven in een gloednieuwe auto om dat te kunnen doen op de snelweg.

kale lupo 3l moet je het uberhaupt niet mee vergelijken
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
opa hans heeft een AW met veel opties waaronder airconditioning, persoonlijk gebruik ik dat tijdens het rijden, onder andere op de snelweg. zou me haast niet voorstellen dat men die comfort zou opgeven in een gloednieuwe auto om dat te kunnen doen op de snelweg.

kale lupo 3l moet je het uberhaupt niet mee vergelijken
Dat is wel zo idd, maar mijn punt is dat die deflectors ervoor zorgen dat er niet zo veel geluid komt zoals zonder
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!