wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Ben ik gelukkig niet op uit Franklin, rijd liever 1000km meer met me auto dan dat ik een stoplicht race doe, dan al niet vanwege brandstof dan wel vanwege onderdelen slijtage, 1.2 moet je niet mee willen uitsloven Stick Out Tongue heb veel positieve verhalen gehoord dat het tractor achtige geluid wel een stuk minder word door het tunen en hij rustiger klinkt. Ik ben echt benieuwd kan niet wachten en ik ben ook benieuwd wat het uitzetten van de egr mij gaat opleveren.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: M_1.8T-1.2TSI
Ben ik gelukkig niet op uit Franklin, rijd liever 1000km meer met me auto dan dat ik een stoplicht race doe, dan al niet vanwege brandstof dan wel vanwege onderdelen slijtage, 1.2 moet je niet mee willen uitsloven [emoji14] heb veel positieve verhalen gehoord dat het tractor achtige geluid wel een stuk minder word door het tunen en hij rustiger klinkt. Ik ben echt benieuwd kan niet wachten en ik ben ook benieuwd wat het uitzetten van de egr mij gaat opleveren.
Wat het gaat opleveren qua brandstofverbruik of vermogen? Zover ik weet is de egr uitgeschakeld bij vollast(plankgas) dus denk niet dat het meer vermogen geeft, Maar misschien wel beter brandstofverbruik.

Heb het hoe dan ook afgedopt bij een oudere 1.2 tdi met oudere stijl van injectie, 300 duizend km en egr lijkt me geen goede combinatie meer[emoji23]
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
t
Ben ik gelukkig niet op uit Franklin, rijd liever 1000km meer met me auto dan dat ik een stoplicht race doe, dan al niet vanwege brandstof dan wel vanwege onderdelen slijtage, 1.2 moet je niet mee willen uitsloven Stick Out Tongue heb veel positieve verhalen gehoord dat het tractor achtige geluid wel een stuk minder word door het tunen en hij rustiger klinkt. Ik ben echt benieuwd kan niet wachten en ik ben ook benieuwd wat het uitzetten van de egr mij gaat opleveren.
tractor geluid blijft
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
Egr uitschakeling i.c.m. tuning yesyes.

Egr is toch gewoon ten alle tijde uitgeschakeld niet alleen bij vollast? O.a. cruise controle enzo ook gewoon altijd? Zou beetje raar zijn. Het is aan of uit?

Nog 2 dagen Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Vandaag eens nieuwe fotos geschoten van de bolide ;)

En een afspraak gepland om a.s. vrijdag voor of na het tunen mijn auto te voorzien van luxe kentekenplaten met opliggende letters/cijfers.
 

Bijlagen

  • 20180822_195238.jpg
    20180822_195238.jpg
    1 MB · Weergaven: 59
  • 20180822_195229.jpg
    20180822_195229.jpg
    1.1 MB · Weergaven: 56
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi en M_1.8T-1.2TSI
Glimt erover hoor toppie :cool:
Ik was mijn car elke zaterdag en afzemen tot ie glimt als een ( . ) ( .) haha:mrgreen:

Hahaha poetsen tot je de lak onder je nagels hebt Big Grin en dan moet je nagaan dat Als je hem in het echt ziet er nog best veel stof en druppels op zitten! Wou hem eigenlijk al weer wassen hahaha.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!