wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gekeken of de BCM van de Polo knipperende remlichten bij noodremmen ondersteund, helaas niet, had een leuk snufje kunnen zijn geweest, mis helaas het pinnetje voor die optie

Ik zou de hoop niet zo snel opgeven! Bij mij had ik wel het vinkje ervoor ook al ondersteunde de BCM bij het testen met de VCDS niet. Maar achteraf bleek hij het wel te doen. Moest een keer een noodstop maken en een maat zag dat remlichten knipperde en zei dat tegen mij.

Na het terugkijken van de codering van mod.-9(BCM) vermoed ik dat de gouden combinatie dit is: vinkje bij "Brakelights via BCM" en vinkje bij "emergency brake flashing"
 
VCDS en OBDEleven next gen dokter van Zwolle. Voor info en aanpassingen Dannozzv@gmail.com - Seat  Ibiza 6J8  1.2 TDI 103,4PK, 260NM, EGR OFF. 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en M_1.8T-1.2TSI
Ik zou de hoop niet zo snel opgeven! Bij mij had ik wel het vinkje ervoor ook al ondersteunde de BCM bij het testen met de VCDS niet. Maar achteraf bleek hij het wel te doen. Moest een keer een noodstop maken en een maat zag dat remlichten knipperde en zei dat tegen mij.

Na het terugkijken van de codering van mod.-9(BCM) vermoed ik dat de gouden combinatie dit is: vinkje bij "Brakelights via BCM" en vinkje bij "emergency brake flashing"
Dat zou enigsinds kunnen, maar ik denk aangezien die het pinnetje niet heeft, dat het weer niet zou kunnen helaas, moet even een keer kijken of die aangevinkt staat wat je zei.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk & 1.2 TDI~100pk 
Ideetje uitgewerkt, hulpje bij het sluiten van de achterklep. Blijft klungelen.
ba6ac010aa4a76e8bda69ef9ba6b22e0.jpg
d9681845bf4a65d79a748b875b02be8b.jpg


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!