wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Heb een setje originele chrome logo’s liggen, zijn een maandje geleden van mijn polo 6r gti gekomen, en heb ze niet nodig!

De achterlogo gaat per koffergreep neem ik aan. Wat zullen we doen?
Ik heb eventueel ook nog een 6R achterklep hendel over.
Heb bij mijn 6R, een 6C achterklep hendel ingebouwd.


Top, want ik heb een rood achterklep greep met zwarte logo en wil gewoon weer terug naar orgineel
 

Bijlagen

  • BFB2DBDF-36D5-4C57-8677-0C825ADDE2A2.jpeg
    BFB2DBDF-36D5-4C57-8677-0C825ADDE2A2.jpeg
    694.3 KB · Weergaven: 6
  • 8DEEF684-249B-4D69-A91A-6AA2E971ACF0.jpeg
    8DEEF684-249B-4D69-A91A-6AA2E971ACF0.jpeg
    508.9 KB · Weergaven: 5
Deze heb ik over
osuxpy.jpg
 
Volkswagen  Golf 7.5 Rline  1.5 TSI 150pk 
Ik heb geen nederlanders gezien zelfs geen vrachtwagen. Als je deze richting opgaat zijn ze verdwenen. Ik rij opzich niet zo veel met me polo dus dit is een goed excuus om met de auto verweg te gaan. Plus doe al het onderhoud hier mits mogelijk. Maar veel preventief. Dit jaar distributie en toebehoren wat dinetjes laten spuiten dat bij 150.000. Vorrig jaar koppeling schijven schokbrekers en schade herstel. Dus win win.
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: VM407 en capszz
Jaaa mag, heb certificaat er bij

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk


weet je het zeker? want ik kan ook wel een cerificaat maken voor iets wat ik vind dat mag, maar daar hoeft de politie en het OM zich niks van aan te trekken hoor..

https://www.om.nl/onderwerpen/verkeer/handhaving-verkeer/autoruiten-blinderen/


zoals ik het weet moeten de portieramen besturder en pax, minimaal 70 % doorlaten,
en bedenk wel, fabrieks af heb je al een 15a20% vermindering bij bijna alle autos

dus is er folie op geplakt die 55% licht door laat 55+15=70% van het licht wat je blokkeerd.
of is er folie opgeplakt van bv 20% waardoor je rond de net boven de strafbare eis blijft zitten van 55%
 
Laatst bewerkt:
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: mausie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!