wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Motorblok poetsbeurt
f38c3f20cd1859a6ac99206d72059349.jpg
657f8ce7cf152e6f405a2a0877f32eca.jpg


Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Ascari en kawazxr
Wat heb ik gedaan, uhh door de wasstraat geredenStick Out Tongue

En even naar een schadeherstelbedrijf geweest maar die zijn gek, ik heb ongeveer 5 tot 10 putjes steenslag en ze moesten heel de kap overspuiten met uitspuiten op de schermen.
Dat grapje zou 500 kosten zonder verzekering, ik vind het nogal.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
nogal en dan over een klein deukje want in mijn achterdeur zit onder bij de gestansde rand 700 vragen als de verzekering het moet doen, en 500 als ik het betaal en de achterdeur demonteer.
Hij kon op de foto niet zien of het ook uitgespoten moest worden naar de deuren maar ja dan zit je met dat bedrag zeker goed.

Vond het toch al raar, de gene die er over ging die was er niet en toen zijn er foto's gemaakt, maar naar mijn idee is het nooit te schatten via een foto.
Ik dacht voor een paar honderd klaar te zijn maar nu word het iets te gortig en zal ik ermee moeten leren leven.
Er werd wel gezegd dat het goedkoper kon zonder het uitspuiten maar dan nog.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 BlueMotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!