Ach iets zwaarder dan normaal, maar niet overdreven.
Tja, daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik had mazzel en hoefde maar een paar keer te butsen en hij viel er uit.Gevonden, maar valt er niet uit te halen, zit goed klem..
1 gesloopt Dus geen reserve sleutel meer. Voor 10euro nieuwe "pil", mja inleren.. benieuwd hoe duur dat is, minstens 50euro gok ik.Tja, daar kan ik je helaas niet mee helpen. Ik had mazzel en hoefde maar een paar keer te butsen en hij viel er uit.
Wat je ook gaat doen, wees voorzichtig!!
waar kan ik de uiteenzetting vinden van de automatische achterklep? gr. Hanshow tooooo
ik probeerde aan pigeon mijn wens om een how to te maken subtiel over te brengen.waar kan ik de uiteenzetting vinden van de automatische achterklep? gr. Hans
Dan moet ik m'n huidige order zien te cancellen
thanksik probeerde aan pigeon mijn wens om een how to te maken subtiel over te brengen.
welke ik heb gehad: http://gb-tuning.de/produkte?mode=list&vw=547
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.