wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vanmorgen naar de dealer gebracht voor lichtelijk naar rechts trekken van de auto en wat stormschade op de achterklep. Zojuist weer terug van de dealer, alleen zonder auto. Letterlijk het terrein nog niet af of ik merkte dat het stuur niet recht stond, even rondje gereden, auto reed mooi in een rechte lijn alleen het stuur deed dit zeker niet. Ze houden de auto nog een dagje en dan morgen afhalen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Na 3 weken bijgekomen van de schrik.

Bij weg rijden uit een parkeervak Gerinkel en gekinkel rechts. Met geknepen billen (net als feyenoord afgelopen zondag) naar huis gereden. Volgende dag dealer en een bon a 900 euro. Inmiddels rijdt ze weer lekker met een vieze nasmaak.

Fijne avond!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Tsi 105PK 
Na 3 weken bijgekomen van de schrik.

Bij weg rijden uit een parkeervak Gerinkel en gekinkel rechts. Met geknepen billen (net als feyenoord afgelopen zondag) naar huis gereden. Volgende dag dealer en een bon a 900 euro. Inmiddels rijdt ze weer lekker met een vieze nasmaak.

Fijne avond!
Ai, dat is niet fijn. Wat was er loos?
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Vanmorgen naar de dealer gebracht voor lichtelijk naar rechts trekken van de auto en wat stormschade op de achterklep. Zojuist weer terug van de dealer, alleen zonder auto. Letterlijk het terrein nog niet af of ik merkte dat het stuur niet recht stond, even rondje gereden, auto reed mooi in een rechte lijn alleen het stuur deed dit zeker niet. Ze houden de auto nog een dagje en dan morgen afhalen.
En dat bij de dealer....
Altijd fijn de auto nog een dag kwijt.
 
Volkswagen  Polo team 6r  1.2tsi 105pk 
Toch wel leuk te zien dat de topic die ik gestart heb in 2014 al zoveel berichten heeft opgeleverd en ik kijk er zowat iedere dag naar omdat ik altijd weer geïnteresseerd ben in wat er aan onze polo's wordt gedaan. Zelf vandaag niets aan de polo gedaan.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo en iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!