wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag een stuur erin gezet van een Golf 7 R-Line. Witte verlichting, of moet ik toch voor rood gaan. Twijfels :rolleyes:

mKqQXfk.jpg
Super dik man! ik zou kijken of je de rest ook wit kan krijgen, ik zag op instagram bij zn retrofitters profiel dat het wel mogelijk is iig!
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
M’n nieuwe led knipperlichtjes van ome alie getest. Lijkt prima te werken, 16 euro voor een paar. Moet wel zeggen, ze zijn misschien wel een tikkeltje vel. In ieder geval tov het gloeipeertje. [emoji851]
Filmpje er bijzetten ging helaasch niet.
Dit is het nummer waar je het lampje mee kan vinden: 1156 7506 7528.
Prijzen lijken nogal sterk te wisselen.


Nu nog eens setje zoeken voor de voorkant, kijken of dat ook wil werken
7850fc322d4b7b60d19daaa42cac7470.jpg
28fff3a1ba7bb8bb80441faf28692d2c.jpg
4c8456bf4108529b26d8b86797e72c69.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo
RCD 310 vervangen voor een RNS 510 en meteen kaart-update gedaan. Gek genoeg geen aanpassing nodig in VCDS :confused: (is dit normaal? Heb geen MF stuur)
Nu nog opzoek naar een bluetooth module en microfoon.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115PK 
M’n nieuwe led knipperlichtjes van ome alie getest. Lijkt prima te werken, 16 euro voor een paar. Moet wel zeggen, ze zijn misschien wel een tikkeltje vel. In ieder geval tov het gloeipeertje. [emoji851]
Filmpje er bijzetten ging helaasch niet.
Dit is het nummer waar je het lampje mee kan vinden: 1156 7506 7528.
Prijzen lijken nogal sterk te wisselen.


Nu nog eens setje zoeken voor de voorkant, kijken of dat ook wil werken
7850fc322d4b7b60d19daaa42cac7470.jpg
28fff3a1ba7bb8bb80441faf28692d2c.jpg
4c8456bf4108529b26d8b86797e72c69.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En je hebt geen last van hyperflash? Zo nee, zou ik graag het linkje van je willen hebben :)!!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
@capszz @onlylyon als je op alie expres app of website nummer: 1156 7506 7528 intikt, kan je ze vinden.
Ik heb ze er gister in gezet, even geprobeerd met links en rechts knipperen en alarmlicht. Geen melding in het dashboard, en ze knipperen normaal, dus inderdaad geen hyperflash 2x zo snel.
Zou het kunnen dat een canbus storing later optreed, of zou dat gelijk gebeuren?

Anders moeten jullie nog even een weekje wachten met bestellen, dan ga ik nog wat langer proberen Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2tsi 105pk 
idd hoe feller hoe beter.
Weet niet of het op de polo van toepassing is, maar heb voor de lupo een extra weerstand in het knipperlicht relais gesoldeerd.
om de hyperflash te voor komen.

eerst wou ik met hyperflash, maar de komfortknipper (3xknipperen) kon ik niet naar 6x knipperen ombouwen.
en 3x knipperen op hyperflash is een beetje kort om een zijdelingse verplaatsing aan te geven
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
@capszz @onlylyon als je op alie expres app of website nummer: 1156 7506 7528 intikt, kan je ze vinden.
Ik heb ze er gister in gezet, even geprobeerd met links en rechts knipperen en alarmlicht. Geen melding in het dashboard, en ze knipperen normaal, dus inderdaad geen hyperflash 2x zo snel.
Zou het kunnen dat een canbus storing later optreed, of zou dat gelijk gebeuren?

Anders moeten jullie nog even een weekje wachten met bestellen, dan ga ik nog wat langer proberen Big Grin
Thanks @guus6r, heb ze besteld! :)
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  • Leuk
Waarderingen: capszz en guus6r
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!