wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Zo, gister pakketje van BM-Parts binnengekregen met een nieuwe pook, zwarte hemelverlichting en het knopje voor deurvergrendeling vanuit binnen in met chromen stripje. Net even de pook met wat gemartel erin gezet, het is de pook van een 6c. Helaas zit hier een ding op met 6 versnellingen, heb een 5bak dus nog even op zoek naar zn dopje wat erop past en voor een 5bak is.
IMG_0083.JPG

Verder heb ik ook het vergrendelingsknopje erin gezet, simpel klusje. Ziet er wel meteen mooier uit !
IMG_0085.JPG

Verder ook nog LED achteruitrijlicht erin gezet ! Ziet er super mooi uit:
IMG_0086.JPG
Ziet er goed uit! Hoe haal je de versnellingspook los?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Ziet er goed uit! Hoe haal je de versnellingspook los?

Ik heb met een dunne platte schroevendraaier heel voorzichtig het zilverenrandje losgewipt, daarna kun je de hoes boven de pook doen. Dan zit er een zilveren clipje, die moet je buigen tot hij over het randje gaat en dan kun je hem er zo afhalen. Is wel ff wat priegelwerk maar daarna zet je zo de nieuwe erop. Het lukte mij eerst niet dus een filmpje opgezocht over hoe het moest, filmpje is overigens wel van golf 5 maar is hetzelfde. Zal het filmpje ff posten:
Zo heb ik het gedaan
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Ik weet niet hoe dit zo komt, maar vandaag een gebogen gasveer van de achterklep vervangen.
96541f59c61760c3031af74ee83f0bc5.jpg
 
volkswagen  polo  1.4 TSI BlueGT 
Nieuwe 17" RC Design 29 velgen eronder met 215/40/17.

En even gekeken hoe verlagen staat ( met 150 kg lasdraad in de kofferbak)

IMG_5195.JPG IMG_5197.JPG IMG_5194.JPG
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Audi A6 Allroad 3.0 TDI | Audi A5 Cabriolet 3.0 TFSI | Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Nieuwe 17" RC Design 29 velgen eronder met 215/40/17.

En even gekeken hoe verlagen staat ( met 150 kg lasdraad in de kofferbak)[/QUOTE




Prachtig velg ! De Lenso Jäger Bayern Black face polished lijkt er erg op. Deze velg overweeg
ik als winterset als ik mijn huidige winterset redelijk kan verkopen of inruilen.....
 

Bijlagen

  • Lenso velg jager bayern BLACK.jpg
    Lenso velg jager bayern BLACK.jpg
    107.9 KB · Weergaven: 38
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: iichel en RobinInDaHood
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!