wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Lekke band, dus voor 2 nieuwe bandjes en dan ook maar gelijk laten uitlijnen.

image.jpeg

Tevens de airco bij laten vullen, aangezien hij niet meer koud werd. Toen bij het testen nog steeds niet koud :confused: Even gekeken en kwamen er achter dat de koelventilator niet aansloeg bij het aanzetten van de airco. Uitgelezen met Delphi Car Software en deze gaf foutcode 16372 - Regelmodule. Iemand enig idee wat dit kan zijn en welk onderdeel er naar z'n grootje is? Duizendmaal dank voor de juiste tip ;)

Fan niet kapot dan? al aangesloten rechtstreeks op 12 volt?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
Gewassen!
Alleen dan komen jammer genoeg alle oneffenheden en kransjes goed in beeld als je hem goed onderhanden neemt, iemand tips over bedrijven die goed kunnen polijsten, of iemand die dat leuk vind tegen vergoeding uiteraard!


Ik heb mijn auto helemaal laten wassen poetsen kleien polijsten en een was coating aan laten brengen bij www.carfema.nl
Echt super is de polo weer ! Als nieuw !!
 
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
  • Leuk
Waarderingen: Blackcougar4
Polo net opgehaald bij de dealer.. nieuwe sleutels laten inlezen.. en gelijk dat gedoe met die terugroep gebeuren laten doen... ik moet zeggen ik merk eigenlijk niks kwa vermogen afname of iets...

Verder me leer weer netjes ingevet.. heb van de week namelijk me hemel helemaal laten stoom reinigen die ziet er weer als nieuw uit..

Heb de Mijn VW App module laten inbouwen. Ik h nog geen tijd gehad om er uitgebreid naar te kijken, maar ziet er cool uit, leuke gadget :)

IMG_8168.jpg
Ziet er cool uit ...
Wat kun je er allemaal mee ?
Wel handig je kan altijd je polo volgen stel hij wordt gestolen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6r / Octavia RS  2.0 tfsi 
  • Leuk
Waarderingen: heugt
Ziet er cool uit ...
Wat kun je er allemaal mee ?
Wel handig je kan altijd je polo volgen stel hij wordt gestolen ?

Je kan 'm inderdaad volgen, en dan een alert instellen als ie verplaatst. Verder heb je een overzicht van alle ritten die je hebt gemaakt, een overzicht van alle storings lampjes in je dashboard, dus accu, roetfilter, koelvloeistof, etc. Als er iets stuk is moet ie de foutcodes alvast naar je dealer kunnen sturen en je kan makkelijk zien wanneer je je laatste onderhoud hebt gehad en wanneer je weer moet. Oh, je kan ook nog zien hoe zuinig je rijdt, maar das niet voor mij weggelegd :)

Interessanter is natuurlijk hoe die module werkt. Ik heb het data verkeer tussen de App en het interwebz eens bekeken. Zo te zien is het gewoon dit platform: http://fleetlogic.nl/nl/fleetwin-net/, waarschijnlijk met wat VW aanpassingen en een custom VW/Pon App. Zover ik begreep moest je dashboard eruit en is de module (T5 boardcomputer staat aan de binnenkant v/d deur) op je teller unit aangesloten, daarom kan ie je accuspanning, km stand, etc uitlezen.

Hoe dan ook, het is denk ik heel simpel om je eigen appje hieromheen te bouwen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo
Gewassen!
Alleen dan komen jammer genoeg alle oneffenheden en kransjes goed in beeld als je hem goed onderhanden neemt, iemand tips over bedrijven die goed kunnen polijsten, of iemand die dat leuk vind tegen vergoeding uiteraard!

Carclean.nl / Misschien eerst maar 'ns op het forum kijken, dan wordt alles in het ' echte ' poets wereldje wel duidelijk. Succes!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI - 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Blackcougar4
Vandaag nog niets maar als het goed is keer ik huiswaarts met mijn beide deuren gemaakt, werkende achteruitrijverlichting (schakelaar) en parkeersensoren achter. Big Grin En misschien zelfs wel werkende mistlampen maar daar vrees ik voor. o_O Ben benieuwd of dat mij/ons gaat lukken. :confused: De hulp die ik krijg kan sleutelen maar het zijn geen monteurs.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Uniqpolo
Gewassen wie gaat er morgen naar de 10e dubin meeting arnhem?
3fa76a1c99793201f32a29d7ab7bed90.jpg
e502d175b00fa1c30d62c0bf4433074f.png
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI Highline 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!