wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

vanmorgen in alle vroegte maar ff weze badderen [emoji23] [emoji23]
f01873266606c07f2dac71190cac31ad.jpg

1.1.jpg
2.2.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Gewassen!
Alleen dan komen jammer genoeg alle oneffenheden en kransjes goed in beeld als je hem goed onderhanden neemt, iemand tips over bedrijven die goed kunnen polijsten, of iemand die dat leuk vind tegen vergoeding uiteraard!
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1.4 MB · Weergaven: 44
Volkswagen  a  a 
Lekke band, dus voor 2 nieuwe bandjes en dan ook maar gelijk laten uitlijnen.

image2.1.jpeg.jpeg

Tevens de airco bij laten vullen, aangezien hij niet meer koud werd. Toen bij het testen nog steeds niet koud :confused: Even gekeken en kwamen er achter dat de koelventilator niet aansloeg bij het aanzetten van de airco. Uitgelezen met Delphi Car Software en deze gaf foutcode 16372 - Regelmodule. Iemand enig idee wat dit kan zijn en welk onderdeel er naar z'n grootje is? Duizendmaal dank voor de juiste tip ;)
 

Bijlagen

  • image.jpeg
    image.jpeg
    905.5 KB · Weergaven: 80
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Tot daar was ik ook gekomen haha Big Grin, maar de oplossing hebben we geprobeerd (resetten en dergelijke) maar fout blijft terugkomen. Is er geen bepaald onderdeel dat vervangen moet worden?
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
Pff, klinkt als een duur geintje o_O
Ik laat hem binnenkort met VAGCOM wel uitlezen en resetten volgens dat stappenplan. Mocht het dan nog niet verholpen zijn sla ik m'n spaarpot er wel op stuk! Stick Out Tongue
 
VW  Polo 6R  1.6TDI 143PK / 321Nm @ JD Engineering 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!