wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gisteren ff mijn polo in de fusso soft coat wax gezet. Fijn spul, water loopt er zo van af. Volgens de geleerden moet dit 12 maand blijven zitten,maar dat betwijfel ik. de tijd zal het uitwijzen.
Ligt er natuurlijk aan hoe goed je voorbereiding is. Mocht je geen klei & prep gebruiken is het makkelijk 6 maand. Doe je dat wel haal je zo 10 maand. Goede voorbereiding is het halve werk!

En om vandaag lekker bijdehand te doen :mrgreen:: Het merk is Soft99, de naam is Fusso (Coat).
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Ligt er natuurlijk aan hoe goed je voorbereiding is. Mocht je geen klei & prep gebruiken is het makkelijk 6 maand. Doe je dat wel haal je zo 10 maand. Goede voorbereiding is het halve werk!

En om vandaag lekker bijdehand te doen :mrgreen:: Het merk is Soft99, de naam is Fusso (Coat).
Inderdaad bijdehand:mrgreen: maar ik had de auto een maand terug al helemaal geclayed dus het oppervlak van de lak was al glad en de auto staat bij mij niet onder de bomen dus ik clay hooguit 1 keer per jaar. Maar die Fusso is mooi spul.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Inderdaad bijdehand:mrgreen: maar ik had de auto een maand terug al helemaal geclayed dus het oppervlak van de lak was al glad en de auto staat bij mij niet onder de bomen dus ik clay hooguit 1 keer per jaar. Maar die Fusso is mooi spul.
Mij is verteld door detailers dat na het clayen, preppen ook belangrijk is. Hiermee ontvet je op een goede manier de auto. (Zo haal je resten weg van bijvoorbeeld polijsten, en klei "lubricant". Hierdoor haal je de standtijd erg omhoog. Maarja voor mij geld ook als de Fusso sealant 6 maand blijft zitten ben ik tevreden :) Ook aan te raden is : Soft99 Glaco. Voor de ramen. Boven ~50km per uur vliegen de waterdruppels eraf... Ideaal en niet al te duur... ( Ik heb het natuurlijk zelf ook)!
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
http://nl.tunap.com/fileadmin/tunap...Eco_Concentraat_Benzine_MF97300200A_NL_PI.pdf

Ik heb de indruk dat motor toch stiller en rustiger loopt, vooral bij koude motor.
Het product is er inmiddels volledig door

Lijkt mij zeker een aanrader om dit additief eens om de zoveel km te gebruiken. Helaas gaat het product de kleppen van mijn 2.0 motor weinig doen reinigen denk ik. Ik ervaar vooral zoeter stationair lopen na R8 bobines te plaatsen en 102 competition brandstof.
 
Enig idee of deze vergelijkbaar zijn met de setjes van JOM?
Sorry voor mn late post, had geen mail gehad, dus nog niet gezien dat je gereageerd had!
De JOM set die uit de 6N van mn meissie kwam was destijds een complete set voor vergrendeling zonder bestaand CV. Moet wel zeggen dat qua kwaliteit het spul best op elkaar lijkt. Tot dusver heeft de set een goed bereik, geen storingen en werkt het naar behoren, dus voor de 35 euro mag ik niet klagen! (eigenlijk mn meissie niet)
 
Trouwens gisteren ook de 6N2 van Vili voorzien van LED verlichting binnen (koffer en instap), kenteken en koplampen ;)

Mezelf een setje Ultra Low veren cadeau gedaan zojuist, hopelijk van de week binnen, kan de Polo verder zakken.

ul2.jpg


Daarna misschien ook wat meer push om mn reeds binnengekomen RH velgen eens te gaan passen van de week.
rh.jpg

Adapters zijn 25mm en 30mm, weet niet of ik wegkom achter met deze adapters en waarde met 8J achter en ET30 (velgen zijn ET60 std).. dus moet het passen. Als het wat is maar klaarmaken, zodat ik er misschien nog even van kan genieten ;)
 
LED HB4 lampen besteld, kwamen beide kapot binnen:mad: Gelukkig zit ik zelf in de elektronica en heb ze gefixt! Bericht naar leverancier gestuurd en die stuurt 2 nieuwe op in betere verpakking! Resultaat: Mooi witte mistlampen! Iemand nog goed adres voor achteruitrijlicht in led?
 

Bijlagen

  • 20150913_172044.jpg
    20150913_172044.jpg
    1.9 MB · Weergaven: 81
  • 20150913_192816.jpg
    20150913_192816.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 87
  • 20150913_172029.jpg
    20150913_172029.jpg
    129.4 KB · Weergaven: 80
  • 20150913_192317.jpg
    20150913_192317.jpg
    119.8 KB · Weergaven: 81
  • 20150913_193002.jpg
    20150913_193002.jpg
    159.9 KB · Weergaven: 67
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: Peppergrey
schanda
LED HB4 lampen besteld, kwamen beide kapot binnen:mad: Gelukkig zit ik zelf in de elektronica en heb ze gefixt! Bericht naar leverancier gestuurd en die stuurt 2 nieuwe op in betere verpakking! Resultaat: Mooi witte mistlampen! Iemand nog goed adres voor achteruitrijlicht in led?
schandalig hoe die lampen afgeleverd werden. het leek wel of ze onder een auto waren gekomen. Maar goed je krijgt twee nieuwe, heb je er twee op voorraad
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
schanda

schandalig hoe die lampen afgeleverd werden. het leek wel of ze onder een auto waren gekomen. Maar goed je krijgt twee nieuwe, heb je er twee op voorraad
Verpakking was gewoon slecht waardoor ze beide afgebroken waren. Ook is er weinig van het plastic over. Maar na zo'n dag als vandaag kwam ik er nu achter dat ik opeens vocht in beide mistlampen heb... Kan dit door de lampen komen?
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Verpakking was gewoon slecht waardoor ze beide afgebroken waren. Ook is er weinig van het plastic over. Maar na zo'n dag als vandaag kwam ik er nu achter dat ik opeens vocht in beide mistlampen heb... Kan dit door de lampen komen?
het kan zijn dat het vocht nog wegtrekt maar kan ook door de lampen komen omdat die voetjes kapot waren en die zijn opnieuw gelijmd neem ik aan en dat daar vocht door heen komt.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!