wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gisteren ook tussen de regenbuien door geplaatst. Vanmorgen de lampen even aangehad en sloeg aardig aan. Even afwachten & afzien!
Vocht blijft een insluiper,helemaal omdat het niet meer waterdicht is. Ik denk dat als je die andere 2 lampen krijgt die moet gaan monteren bij droog weer,meestal verdwijnt vocht wel na 2 tot vier dagen mits het droog weer is. Ik had het ook met mijn mistlampen maar dat kwam doordat er een stuk uit was, ze hebben dit gelijmd en afgeplakt met duktape maar de vocht verdween niet. Heb een nieuwe mistlamp gekregen.
 
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Vandaag mn KW Ultra Low veren binnen gekregen en meteen maar even gemonteerd..

IMG_2009%20%28Custom%29.JPG

Naar het volgende (sorry crappy pic), meteen voor ook maar helemaal naar beneden gezet.. ;)

IMG_2023%20%28Custom%29.JPG
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
Viel het mee? Krijg de spullen morgen binnen en ga dit samen met klapperende spiegels in één keer monteren, ooit, als het droog blijft.
Nice mod man die spiegels. Nou opzich valt het mee alleen die kapjes om de schakelaars die sneuvelen aardig snel omdat ze niet al te sterk zijn maar wel aardig goed vast zitten. Aangezien jij toch je deurpanelen er af moet halen voor de spiegels raad ik je het aan om het dan achterlangs te doen. Het schijnt dat je dan zo de schakelaar los kan halen ipv eerst het kapje er omheen enz enz. Voor de spiegelschakelaar, daarvan heb ik het alu bedieningsknopje van een schakelaar die ik nog had afgehaald en gemonteerd op de normale schakelaar. Hoe dat moet staat ook in die link.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!