wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Hoort die er niet verder erover heen te zitten?
Hierbij de foto's;

Bij mij gaat hij wat verder erover heen, aan de rechterkant zit het sierstuk helemaal ertegenaan, en dan zie je hoe meer naar links hoe meer ruimte er tussen komt. Het sierstuk staat gewoon recht dus volgens mij loopt het uiteinde van de uitlaat ook wat schuin naar links.
IMG_1271.jpg

IMG_1266.jpg

IMG_1270.jpg


Er is inderdaad al vroeg een bocht in de uitlaat, maar zoals je ziet heb ik er geen last van.
 
Heb al vele mooie polo's voorbij zien komen, die van mij zal wat kleine aanpassingen krijgen,
Velgen, iets verlagen ,highline grill,
Houd er persoonlijk wel van om het origineel te houden.
O,ja misschien nog een chip tzt bij jd of vag of een van de sponsers.
Nou polo bm gti begint toch dicht bij te komen
Haha;)

O nog weer iets te binnen geschoten
Van h4- naar h7 of toch in een keer door naar xenon...
Bevalt erg goed op mijn skoda incl ch/lh
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heb al vele mooie polo's voorbij zien komen, die van mij zal wat kleine aanpassingen krijgen,
Velgen, iets verlagen ,highline grill,
Houd er persoonlijk wel van om het origineel te houden.
O,ja misschien nog een chip tzt bij jd of vag of een van de sponsers.
Nou polo bm gti begint toch dicht bij te komen
Haha;)
En vergeet de H7-koplampen niet..;)
 
  • Leuk
Waarderingen: graafie
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!