wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

@HJV
Ik heb het een tijdje aangezien en je hebt helemaal gelijk. Ik laat de achtergrond gewoon zwart. Als je die beide foto's bekijkt een paar berichtjes hier boven dan staat zwart gewoon veel beter. Ik heb de grill besteld en met een beetje geluk volgende week in huis. Nu nog op zoek naar een TDI embleem voor in de grill. ;)

Bij jouw grill zou je eventueel het VW logo zwart kunnen maken en de achtergrond wit (het is maar een ideetje hoor) maar dan zit je waarschijnlijk ook met je achterklep?
 
zomerset weer gemonteerd, JD module geplaatst en een lekker stuk naar Rotterdam gereden.
Heerlijk op de zomerbandjes.
Gisteren de stuur assist iets zwaarder gezet, wat een beter gevoel zeg. Niet meer zo 'zweverig'.
Nu nog wachten op @HJV zn H7 koplampen ;)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
Kon zijn dat je een setje 6C koplampen voor bij je grill had [emoji6]

hij gaat gewoon een half jaartje zonder koplampen rondrijden. :mrgreen:
Houd hem in de gaten, die zit te broeden op 6c xenon koplampen.........:cool:
Net ff m'n T-shirt uit gedaan en in de spiegel gekeken, maar nee...d'r groeit geen geld op m'n rug..
Wordt dan toch de gewone ordinaire 6R xenon.
@iichel welke kabel raad jij me aan voor mijn 2010 Bluemotion? Een setje van MP of die van 'jou'?
Wat zijn de voordelen?
 
  • Leuk
Waarderingen: graafie
ligt eraan hoe ver je het werkend wilt hebben.
met een kabel van mij krijg je alles aan de praat maar mis je:
- dimmende LED bij stadslicht
- geen bochtenverlichting in de koplamp
dat kan wel erbij gemaakt worden maar is erg veel werk helaas

marktplaats setjes wisselen erg qua functionaliteit maar wat ze (bijna) allemaal missen is seinen bij grootlicht. daar vragen veel mensen naar of ik dat in wil bouwen. Stick Out Tongue
voor een 'berucht' forumlid als jou is dat wel bespreekbaar en een kleine moeite ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!