wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

  • Afspraak bij Vagtechniek gemaakt op 12 juni voor een paar extra maat pony's :mrgreen:
  • Net een rechter achterlicht unit besteld, 'oude' zaten barstjes in en kwam dus steeds vocht terug.
  • Wielboutdopjes voor de slotbouten besteld.
Alles incl. zomerbanden hopelijk vrijdag ophalen en z.s.m. monteren.

Oh ja, vanavond een GTI einddemper ophalen bij Bas, genoeg dus weer...
 
Laatst bewerkt:
6C-grill gemonteerd.
De lijnen van de R-line ondergrill lopen nu mooi door.
image.jpg
Staat goed zeg. Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe grill, of het oude type GTI grill of toch de nieuwe GTI grill. Ik kan geen keuze maken omdat ik nogal twijfel over die rode strips in de oude GTI grill. die vallen niet echt op bij een rode Polo, ik zou dan ook nog eventueel voor de chromen strips kunnen gaan. De nieuwe grill van de GTI vind ik ook wel mooi en is een combi met rood en chrome. Ik weet alleen niet of die honingraat te grof lijkt.
 
Staat goed zeg. Ik ben zelf ook op zoek naar een nieuwe grill, of het oude type GTI grill of toch de nieuwe GTI grill. Ik kan geen keuze maken omdat ik nogal twijfel over die rode strips in de oude GTI grill. die vallen niet echt op bij een rode Polo, ik zou dan ook nog eventueel voor de chromen strips kunnen gaan. De nieuwe grill van de GTI vind ik ook wel mooi en is een combi met rood en chrome. Ik weet alleen niet of die honingraat te grof lijkt.
Ik zou zeker voor een 6C-grill gaan.
Door die dikkere chrome/rode strip aan de onderzijde, lijkt je auto optisch wat lager. Alle lijnen die de auto 'breken' moeten zo laag mogelijk!
 
Ik zou zeker voor een 6C-grill gaan.
Door die dikkere chrome/rode strip aan de onderzijde, lijkt je auto optisch wat lager. Alle lijnen die de auto 'breken' moeten zo laag mogelijk!

Het gedeelte waar de VW logo zit is bij de nieuwe 6c grill helemaal dicht toch? Daar zit nu een zwarte achtergrond achter, kun je het chromen VW logo makkelijk verwijderen en de achtergrond bv rood spuiten?
 
Dat is goed om te weten. Ik moet er nog wel even goed over nadenken of ik die achtergrond echt rood wil hebben, Ik ben net een beetje aan het 'prutsen' geweest met een foto van de nieuwe grill en het paint programma en de achtergrond even rood 'geschilderd' maar daar werd ik niet echt vrolijk van.
Prueba-Volkswagen-Polo-GTI-2015-morro 1.jpg

Prueba-Volkswagen-Polo-GTI-2015-morro.jpg
Dat komt dan waarschijnlijk omdat het rood weer te veel afsteekt tegen de zwarte grill. De achtergrond van het VW logo achterop mijn Polo is ook rood gespoten en staat perfect bij de rest van de rode achterklep.
maar ik ga dan voor de nieuwe GTI grill en zal dan eens kijken of ik de achtergrond nog rood ga spuiten of dat ik hem zo laat. Nu nog op zoek naar een ander logo voor 'type', het is een BM 1.2 TDI en geen GTI. :mrgreen: Maar eens zoeken voor een TDI logo.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: HJV
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!