wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

kun je niet beter je plaatwerk ontdreunen ipv plastic deurpanelen?
Ja dat ga ik ook nog doen, ik had echter een keer verlichting gemaakt in de deuren. Maar dit vond ik geen gezicht omdat het er heel goedkoop uitzag. Dus ik moest mijn deurpanelen er sowieso nog afhalen, vandaar dat ik gelijk dit ook doe. Uiteraard ook de clips ff vervangen want die waren ook beetje uitgelubberd.
 
Nop, originele head unit & speakers.
Dit werkte al goed in mijn voorgaande Golf, dus daarom ook bij de Polo gedaan.

De standaard speakers van VW bieden een goede geluidsweergave van zichzelf, maar ze zetten er alleen geen juiste versterker in bij lage pakketten.
Dus versterker vervangen ving dit op, bij de Golf & Polo.

Het enige wat ik mis is een subwoofer, maar omdat de accu bij mij in de kofferbak ligt kan ik geen verstopte sub plaatsen.
En om de kofferbak vol te gooien met zo'n balk als subwoofer lijkt me ook niks.

1696406055366.png
 
Nop, originele head unit & speakers.
Dit werkte al goed in mijn voorgaande Golf, dus daarom ook bij de Polo gedaan.

De standaard speakers van VW bieden een goede geluidsweergave van zichzelf, maar ze zetten er alleen geen juiste versterker in bij lage pakketten.
Dus versterker vervangen ving dit op, bij de Golf & Polo.

Het enige wat ik mis is een subwoofer, maar omdat de accu bij mij in de kofferbak ligt kan ik geen verstopte sub plaatsen.
En om de kofferbak vol te gooien met zo'n balk als subwoofer lijkt me ook niks.

1696406055366.png
Subwoofer in het reservewiel? Of ligt daar momenteel je accu?
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
De indeling bij de eerste link is inderdaad bijna hetzelfde als in de WRC.
Spullen links en band rechts. Dus eigenlijk moet er een Beats sub in.

Kan dit ook redelijk aangesloten worden op het gedateerde systeem van de WRC? Of moet er dan ook een nieuwe head unit in?
 
Laatst bewerkt:
kan er wel bovenop, bv de 6C GTI heeft dat met een beats systeem, maar dan kan je dubbele bodem niet meer omlaag.
zie hier bv: https://www.mypolo.nl/xenforo/threads/polo-6c-beatsaudio-geluidsinstellingen.13038/post-205304

de AW heeft dit opgelost met een compacte platte sub in de dubbele bodem
zie hier bv: https://www.mypolo.nl/xenforo/media/beats-by-dre-subwoofer-in-kofferbak.3094/
Met de sub daar kan de dubbele bodem nog steeds niet gebruikt worden.
Laagste stand ligt de plank op een paar mm van de bodem
Staat ook in de brochure van vw van de AW
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!