wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Leuk is dat hé, coderen! Heb ik ook laten doen.
Ik heb echter wel kunnen coderen dat mijn wagen zijn toeter laat horen bij vergrendelen. Echter vind ik dit zo ontzettend hard dat ik dit weer heb uitgeschakeld. Als jouw auto van fabriek af een alarm heeft, (kun je controleren door in de deurstijl van de bestuurderskant op zoek te gaan naar een knopje) dan kun je wel een betere akoestische melding krijgen.
Veel plezier met de aanpassingen! :)
Dat gaat bij de AW via de radio, niet meer via een knopje in de B stijl
 
Akoustisch openen/sluiten werkt wel.
Ik heb 't ook op m'n AW.
Moest wel het infotainment naar fabrieksinstelling resetten
Aah, dan moet ik nog eens gaan kijken misschien nog een setting fout staan.

Leuk is dat hé, coderen! Heb ik ook laten doen.
Ik heb echter wel kunnen coderen dat mijn wagen zijn toeter laat horen bij vergrendelen. Echter vind ik dit zo ontzettend hard dat ik dit weer heb uitgeschakeld. Als jouw auto van fabriek af een alarm heeft, (kun je controleren door in de deurstijl van de bestuurderskant op zoek te gaan naar een knopje) dan kun je wel een betere akoestische melding krijgen.
Veel plezier met de aanpassingen! :)
Coderen is inderdaad leuk! Zoveel nieuwe dingen die eigenlijk al bij aanschaf erop hadden mogen zitten.
Ik heb alarm af fabriek inderdaad, zit er een knopje in de deurstijl? Nog nooit opgevallen, alleen het lampje wat aan gaat als ik de deur sluit. Ik ga eens zoeken!
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Aah, dan moet ik nog eens gaan kijken misschien nog een setting fout staan.


Coderen is inderdaad leuk! Zoveel nieuwe dingen die eigenlijk al bij aanschaf erop hadden mogen zitten.
Ik heb alarm af fabriek inderdaad, zit er een knopje in de deurstijl? Nog nooit opgevallen, alleen het lampje wat aan gaat als ik de deur sluit. Ik ga eens zoeken!
Jazeker, die mening deel ik met je!
Nee, dus geen knopje op de deurstijl. Je moet dan even in je infotainment scherm kijken. Daar kan je bij het tabblad (iets met..) vergrendelen kijken of je een akoestische bevestiging kan aanklikken.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Jazeker, die mening deel ik met je!
Nee, dus geen knopje op de deurstijl. Je moet dan even in je infotainment scherm kijken. Daar kan je bij het tabblad (iets met..) vergrendelen kijken of je een akoestische bevestiging kan aanklikken.
Inderdaad bij openen en sluiten.
Hij heeft waarschijnlijk nog MIB2 dan staat hij daarbij.
Ik heb MIB3 en daar staat het niet meer in.

@Anothergenius
Ik zou daar even kijken
 
Top, dankjewel @Thomaskol & @_Maarten_ !

Ik weet eerlijk gezegd niet welke MIB ik heb, is een Polo van februari 2023.
Dan staat 't sowieso niet in je infotaimentscreen
Reset je radio naar fabrieksinstellingen.
Daarna zou 't moeten werken als je alles goed hebt gecodeerd.
Jij hebt MIB3

(ik dacht even dat je een pre FL had)
 
  • Leuk
Waarderingen: Anothergenius
Gewassen en gepoetst.........ik stond op de bouw en eoa K mong......zat te slijpen 4 mtr boven de Polo, F WOEST is zachtjes uitgedrukt.......... oef, wat was ik boos, totaal breinloze volk. Eigenaar zei dat ik rustig moest worden en dat de glazerwasser mijn auto af zou spoelen.........................wtf,:mad::mad::mad::mad:
 
Volkwagen  Cross Polo 2010 6R1,6C1  1.4 
  • Wow
Waarderingen: Frans_WL en Ruud9N
Dan staat 't sowieso niet in je infotaimentscreen
Reset je radio naar fabrieksinstellingen.
Daarna zou 't moeten werken als je alles goed hebt gecodeerd.
Jij hebt MIB3

(ik dacht even dat je een pre FL had)
Ik heb de nieuwe code gevonden, ik ga het morgen nog eens proberen!

Ik heb heel veel problemen met mijn infotainment scherm, bevriest, apple carplay hang vast, hele scherm valt uit. Misschien kan het ook daar aan liggen, ik heb een dealer afspraak gemaakt gister maar kan pas in oktober terecht. Maar zal het morgen nog eens proberen te coderen en te resetten.

Moet ik eerst resetten en dan coderen of andersom?
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  • Leuk
Waarderingen: _Maarten_
Ik heb de nieuwe code gevonden, ik ga het morgen nog eens proberen!

Ik heb heel veel problemen met mijn infotainment scherm, bevriest, apple carplay hang vast, hele scherm valt uit. Misschien kan het ook daar aan liggen, ik heb een dealer afspraak gemaakt gister maar kan pas in oktober terecht. Maar zal het morgen nog eens proberen te coderen en te resetten.

Moet ik eerst resetten en dan coderen of andersom?
Je kan beide doen, volgens mij houd hij het gecodeerde vast.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Net nogmaals gekeken voor akoestische melding met openen/sluiten van auto, nu is het gelukt! Had vergeten 1 aanpassing te doen.

Resetten van MIB was niet nodig!

Daarna nog een keer de auto uitgelezen en kwam ik 5 foutmeldingen tegen waaronder die van het infotainment systeem, op die datum stond hij bij de dealer om het probleem te verhelpen en ik zie dat de software update niet goed gegaan is.


GTI1111.jpgGti22222.jpg
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: iichel en _Maarten_
Auto is na onze vakantie weer even goed gewassen, en eerste lelijke plekje (lakschade van steenslag) even aangestipt met lakstiftje.

Verder de OBD11 app gedownload om daar alvast eens beter naar te kijken zodat ik binnenkort ook wat kan gaan coderen.

Of kan ik toch beter gaan kijken naar VCSD?
(Het gaat mij om dingen te kunnen coderen als tweaks "Teller sweep b.v.", of b.v. om een achteruitrijcamera in te kunnen bouwen en activeren of om gewoon de diagnostische gegevens te bekijken van de auto).
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!