wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

204cd583b9cd3122e0c38080c3c705f2.jpg


Banden achter in de koffer bak gedaan. Vervolgens langs kwikfit gegaan met de veronderstelling dat ik een afspraak in november had. Daar aangekomen kwam ik erachter dat mijn afspraak in december was. Half uur later thuis de krik achter uit de auto gehaald en zelf de banden verwisseld. Was binnen 30 minuten klaar [emoji28]️ 16 inch mak iguans zien er ook best mooi uit.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
Even aan t rondkijken voor Luxe kentekenplaten!

Wat zijn hier ongeveer de koste van?

Brezan Automatrialen rekent hier 45,50 voor twee ..

Rijsbergen Automatrialen rekent hier 47,50 voor twee ...

Van Dorp Kentekenplaten B.v rekent hier 32,50 voor twee :mrgreen:
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
Zojuist werd ik opgebeld door de dealer en mocht ik mijn Vw Spaarbus op komen halen Stick Out Tongue Best leuk hebben dingtje.
meteen maar even gevraagd over die Coming home lights en Leaving home . je moet toch idd 1x seinen en dan blijven ze branden.. elke x weer . blijkbaar deed ik toch iets fouts?:confused:

Foto van de spaarpotttt
 
Volkswagen  Beetle 5C(2012)  1.4 160 pk ( jd 200 pk ) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!