wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

vandaag de xenonset geplaatst met H7r 4300k lampen, en vanavond ff een foto gemaakt van het lichtbeeld. Wat vinden jullie? De stukjes die op de lamp zitten om strooilicht tegen te gaan vallen wel op, of het is een schaduw van het pootje van de reflectorkapjes.
 

Bijlagen

  • 20151127_184358.jpg
    20151127_184358.jpg
    103.6 KB · Weergaven: 70
volkswagen  polo 6r  1.2 70pk 
Heb je daar ook een schema van? En onderdelen lijst wat je hebt gebruikt?
Zeker. Zal morgen even kijken of ik tijd heb voor de onderdeelnummers. Voor nu;

Heb gebruik gemaakt van een arduino(5v), LDR, 4x spanningsregelaar(12V>5V), 1x NPN transistor, 1x auto relais, 4 diodes en een potmeter.
En zelf het programma geschreven.

Ben bezig om deze ook voor mijn broertje te maken, met extra functionaliteit zodat zijn spiegels ook kunnen in/uitklappen bij openen/sluiten auto. (Kan nu alleen handmatig)
 
Zeker. Zal morgen even kijken of ik tijd heb voor de onderdeelnummers. Voor nu;

Heb gebruik gemaakt van een arduino(5v), LDR, 4x spanningsregelaar(12V>5V), 1x NPN transistor, 1x auto relais, 4 diodes en een potmeter.
En zelf het programma geschreven.

Ben bezig om deze ook voor mijn broertje te maken, met extra functionaliteit zodat zijn spiegels ook kunnen in/uitklappen bij openen/sluiten auto. (Kan nu alleen handmatig)
Ik heb hier ook interesse in..
Wat voor polo heb je?
 
Oh nee we hebben er zeker niet aangerommeld. We hebben geprobeerd of maat 6 past. Nee past niet, te klein. Okee misschien past maat 8, nee die past ook niet.. Te groot. Oke jammer, alles weer dicht gedraaid. En van de week even opzoek naar nummer 7.
De Polo heeft wel een grote beurt gehad. :) motorolie ververst, oliefilter vervangen, luchtfilter vervangen en bougies vervangen. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
vandaag de xenonset geplaatst met H7r 4300k lampen, en vanavond ff een foto gemaakt van het lichtbeeld. Wat vinden jullie? De stukjes die op de lamp zitten om strooilicht tegen te gaan vallen wel op, of het is een schaduw van het pootje van de reflectorkapjes.
Op zich een mooi lichtbeeld lijkt mij maar die schaduwen zijn wel groot ja.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Had geen idee dat (spray)waxen bij lage temperaturen niet de bedoeling is. Had de afgelopen week al zoeits van wtf zijn dat voor vlekken op het dak? Is die wax dus gaan kristalliseren en hebben zich flinke vlekken gevormd tussen de waxlaag en de lak. Gelukkig alleen op het dak.
Dus vandaag mijn vingers kapot moeten wrijven met een doek op het dak. Eerst de waxlaag eraf wrijven en dan die vlekken weg wrijven. Erna nog eens met ScratchX2.0 gepolijst... pffff...
Pas als het iets warmer is maar weer gaan waxen.
9cd45aee3233480259906d512f063320.jpg
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!