wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Blijft hij bij jou niet zwak branden als je de kofferbak dicht gooit?

Ik had hetzelfde idee, en dan gelijk 4 lichtpunten led in de kofferbak,
maar in de proef aansluiting blijft het allemaal zwak branden bij gesloten klep voor een paar minuten.
Bij mijn 9N3 destijds wel.
Zal zo eens kijken bij de AW
 
Heb mijn Polo opgehaald en er was inderdaad niks aan gedaan. Dat het zo lang duurde lag aan de auto zei de monteur, de mensen hebben geen idee hoe veel werk het allemaal is blabla en ik moest hem vooral niet achter de broek aan zitten. 'Dat was ik ook niet van plan,' zei ik, 'want juist door de auto elders te brengen krijgt jij het wat minder druk'. Toen zei hij dat het een rot wagen is die oude VW en verviel dus eigenlijk in nutteloos gescheld. Dat vond ik een enorm zwaktebod, temeer omdat ik de hele tijd vriendelijk ben gebleven en zelfs heb gevraagd of hij een rekening wou schrijven voor gemaakte onkosten. Maar nee, dat wou hij niet en ik zou ook niet weten wat ie op de rekening had willen schrijven.
Wat een verhaal zeg. Ik had na 2/3 dagen al argwaan gekregen en hem zelf opgehaald. Is toch geen doen?
Ik hoop dat je je geliefde Polo ergens achter kan laten waar hij wel zijn onderhoud krijgt.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Ruitenwisservloeistof bijgevuld. Gaf al tijdje melding. Dacht mooi, 1L wisservloeistof en 2L water. Zou goed moeten zijn voor -10. Zit ik voorlopig wel ff gebakken.

Eerst 1L wisservloeistof erin, toen water. Na 1L water liep ie alleen al over. Gaat niet zoveel in als ik dacht :sweatsmile: Hoef in ieder geval niet bang te zijn voor vastgevroren ruitensproeiers.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Zojuist de ibiza voorzien van nieuwe remmen aan de voorzijde.

EBC Greenstuff remblokken.
ATE powerdisc Remschijven

En even opgefrist met een kleurtje :)
Ook gelijk de winterset er weer op gemonteerd.

E1260F81-3F4A-4F13-9243-2549C0014B20.jpeg
Dat EBC greenstuff, daar ben ik wel benieuwd naar.
Heb je er al ervaring mee? Zou je dat willen delen?

Prestaties tegenover standaard, remstof, geluid etc.

Bij voorbaat dank!
 
Dat EBC greenstuff, daar ben ik wel benieuwd naar.
Heb je er al ervaring mee? Zou je dat willen delen?

Prestaties tegenover standaard, remstof, geluid etc.

Bij voorbaat dank!
Ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben. Prestaties zijn beduidend beter en remstof is ook minder!

ze willen nog wel eens piepen.. maar dat neem ik zeker voor lief.

IMG_5588.JPG
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 140pk 
  • Leuk
Waarderingen: JelleR
Ik kan zeggen dat ik erg tevreden ben. Prestaties zijn beduidend beter en remstof is ook minder!

ze willen nog wel eens piepen.. maar dat neem ik zeker voor lief.

IMG_5588.JPG
Dat ziet er goed uit! En klinkt nog beter. Echter zit ik nog te twijfelen. Omdat het natuurlijk 'groen' van kleur is. En dat compleet tegen de kleuren van mijn auto ingaat.
Dus ik denk dat het bij de volgende wissel wel EBC wordt, maar met een metaalborstel de kleur eraf halen. :rolleyes:

Aanvulling:
De auto rijdt nu op Brembo rondom. Super prestaties voor straatgebruik, maar op het circuit betwijfel ik het nog. Daarom de vraag over EBC.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jeroldd
Dat EBC greenstuff, daar ben ik wel benieuwd naar.
Heb je er al ervaring mee? Zou je dat willen delen?

Prestaties tegenover standaard, remstof, geluid etc.

Bij voorbaat dank!
Ik had ze ook bij de Polo voor en achter.
Ik had ze eerst alleen voor gemonteerd en na een paar 100km waren de achter velgen zwartig en voor bijna schoon.(zegt genoeg over remstof :) )
Mijn gevoel zegt dat ze iets meer herrie maken, maar dat komt wellicht door de Remschijven.
Kwa extra remkracht merk ik niet heel veel.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!