wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Goed advies! Nog niet over na gedacht. Ga ik gelijk even doen vandaag. Thanks!
Ik zou ook eerst het systeem vullen en dan pas de motor starten, wat je een paar posts terug andersom kon lezen. Verder is het ook een goed idee de neus van de auto verhoogd te zetten, dus op een hoge stoep of in de garage op een 2 kolommer en dan alleen de voorzijde optillen.
 
Ik zou ook eerst het systeem vullen en dan pas de motor starten, wat je een paar posts terug andersom kon lezen. Verder is het ook een goed idee de neus van de auto verhoogd te zetten, dus op een hoge stoep of in de garage op een 2 kolommer en dan alleen de voorzijde optillen.
Spreekt voor zich om het systeem eerst te vullen lijkt mij haha.
Ik bedoelde natuurlijk om af te toppen / bijvullen wanneer nodig. ;)
 
Nog steeds aan het wachten op mijn Polo die APK gekeurd wordt. Een week ondertussen.

Betrouwbaar of niet, volgend jaar een andere garage want dit duurt me echt te lang.
Hallooo, dat is wel heel lang ja.. Vind dat ook nergens op slaan hoor. Ook al was het een aardige lijst met dingen die moest gebeuren, dit is wel buiten proportie ja.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
Heb je al gebeld hoever ze zijn en waarom het langer duurt dan verwacht?
Vandaag langs geweest en zag dat mij Polo helemaal ingeparkeerd stond tussen de andere wagens. Wil ie er mee bezig moeten er eerst drie auto's uitgereden worden.

Ik vroeg hoe ver ie was maar kon wel merken dat ie er nog helemaal niks aan gedaan heeft en vanavond heb ik de auto nodig voor een belangrijke afspraak. Nu ga ik dus de weg op met een auto die dat niet meer mag omdat de APK vervallen is. Erg vervelend en ik zei tegen de monteur dat als ie geen tijd heeft mijn auto te keuren dat geen probleem is, maar hij zou er van de week mee bezig. Wat ie nog niet weet is dat ik morgen naar een andere garage ga want ik wacht niet langer.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
Vandaag langs geweest en zag dat mij Polo helemaal ingeparkeerd stond tussen de andere wagens. Wil ie er mee bezig moeten er eerst drie auto's uitgereden worden.

Ik vroeg hoe ver ie was maar kon wel merken dat ie er nog helemaal niks aan gedaan heeft en vanavond heb ik de auto nodig voor een belangrijke afspraak. Nu ga ik dus de weg op met een auto die dat niet meer mag omdat de APK vervallen is. Erg vervelend en ik zei tegen de monteur dat als ie geen tijd heeft mijn auto te keuren dat geen probleem is, maar hij zou er van de week mee bezig. Wat ie nog niet weet is dat ik morgen naar een andere garage ga want ik wacht niet langer.
Heb mijn Polo opgehaald en er was inderdaad niks aan gedaan. Dat het zo lang duurde lag aan de auto zei de monteur, de mensen hebben geen idee hoe veel werk het allemaal is blabla en ik moest hem vooral niet achter de broek aan zitten. 'Dat was ik ook niet van plan,' zei ik, 'want juist door de auto elders te brengen krijgt jij het wat minder druk'. Toen zei hij dat het een rot wagen is die oude VW en verviel dus eigenlijk in nutteloos gescheld. Dat vond ik een enorm zwaktebod, temeer omdat ik de hele tijd vriendelijk ben gebleven en zelfs heb gevraagd of hij een rekening wou schrijven voor gemaakte onkosten. Maar nee, dat wou hij niet en ik zou ook niet weten wat ie op de rekening had willen schrijven.
 
Volkswagen  Polo 9N3 Optive  1.4 80pk 
vandaag mijn flipperstuur ontvangen.;)
en dan mijn inlegstuk met knoppen overgezet op het nieuwe stuur, ging vlotjes.
handig toen het stuur er af was om het dashboard en AID in één stuk proper te maken:cool:
dan alles terug gemonteerd, batt terug aangesloten en getest.
werkte direct perfect, niets moeten coderen en geen enkele foutmelding.
 

Bijlagen

  • tempImage3v3Pcm.png
    tempImage3v3Pcm.png
    13.4 MB · Weergaven: 49
  • tempImageYB8XxP.png
    tempImageYB8XxP.png
    13.5 MB · Weergaven: 32
  • tempImagesi4Evl.png
    tempImagesi4Evl.png
    14 MB · Weergaven: 29
  • tempImageATCg8f.png
    tempImageATCg8f.png
    11.4 MB · Weergaven: 35
  • tempImageWjsq6t.png
    tempImageWjsq6t.png
    11.4 MB · Weergaven: 34
  • tempImageCQUTmE.png
    tempImageCQUTmE.png
    12.2 MB · Weergaven: 49
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: Johan81, HoMi en kawazxr
Heb mijn Polo opgehaald en er was inderdaad niks aan gedaan. Dat het zo lang duurde lag aan de auto zei de monteur, de mensen hebben geen idee hoe veel werk het allemaal is blabla en ik moest hem vooral niet achter de broek aan zitten. 'Dat was ik ook niet van plan,' zei ik, 'want juist door de auto elders te brengen krijgt jij het wat minder druk'. Toen zei hij dat het een rot wagen is die oude VW en verviel dus eigenlijk in nutteloos gescheld. Dat vond ik een enorm zwaktebod, temeer omdat ik de hele tijd vriendelijk ben gebleven en zelfs heb gevraagd of hij een rekening wou schrijven voor gemaakte onkosten. Maar nee, dat wou hij niet en ik zou ook niet weten wat ie op de rekening had willen schrijven.
Zuur man, maar blij dat je weet hoe je ervoor staat, nu snel even rond bellen om em in ieder geval apk in orde te hebben, rest kan later nog
 
  • Leuk
Waarderingen: SoloPolo
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!