wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag voorbumper chrome delete + wat blauwe delen zwart laten maken aka lookalike R-Line, ramen achter laten blinderen en de koplampen plus mistlampen laten tinten.
Koplampen laten tinten omdat mijn DRL 's avonds niet dimt en zo heeft men er net iets minder last van en het staat ook nog eens er mooi.
GROTE BLIJ! :mrgreen: :cool:

IMG_4199 - Crop.jpg
IMG_4200.jpg
IMG_4195.jpg
IMG_4196.jpg

Voor deze aanpassingen zag de voorkant er zo uit:
IMG_3753 - INCOG.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Vandaag voorbumper chrome delete + wat blauwe delen zwart laten maken aka lookalike R-Line, ramen achter laten blinderen en de koplampen plus mistlampen laten tinten.
Koplampen laten tinten omdat mijn DRL 's avonds niet dimt en zo heeft men er net iets minder last van en het staat ook nog eens er mooi.
GROTE BLIJ! :mrgreen: :cool:

IMG_4199 - Crop.jpg
IMG_4200.jpg
IMG_4195.jpg
IMG_4196.jpg

Voor deze aanpassingen zag de voorkant er zo uit:
IMG_3753 - INCOG.jpg
Ziet er heel mooi uit zijn de raam folie 5% licht doorlatend?
 
Volkswagen  Polo  - 
Hebben je koplampen wel een E keurmerk? Zo niet, dan heb je ook nog kans dat je auto niet door de keuring komt, los van de folie die erop zit.
hahaha, wat een positiviteit hier, ja dat heeft ie wel en zo niet, dan heb ik mijn originele koplampen nog, fiets ik er zo in. (y)
Iemand nog meer deprimerende mogelijkheden voor afkeuringen?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Hebben je koplampen wel een E keurmerk? Zo niet, dan heb je ook nog kans dat je auto niet door de keuring komt, los van de folie die erop zit.
Daar word niet naar gekeken met de Apk.
Als het licht beeld en alle verlichting maar klopt volgens de regels.

Die folie is wel afkeur, lampen mogen niet beplakt of gespoten zijn.

Mja het staat wel dik Stick Out Tongue
 
Vandaag voorbumper chrome delete + wat blauwe delen zwart laten maken aka lookalike R-Line, ramen achter laten blinderen en de koplampen plus mistlampen laten tinten.
Koplampen laten tinten omdat mijn DRL 's avonds niet dimt en zo heeft men er net iets minder last van en het staat ook nog eens er mooi.
GROTE BLIJ! :mrgreen: :cool:

IMG_4199 - Crop.jpg
IMG_4200.jpg
IMG_4195.jpg
IMG_4196.jpg

Voor deze aanpassingen zag de voorkant er zo uit:
IMG_3753 - INCOG.jpg
Staat echt super gaaf, mooi hoor!!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!