wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

En daardoor is het net illegaal. Op een DRL unit staat het ook effectief op de unit dat het voor DRL is. Dus die inscriptie mist. Als je een mierenneuker voor je krijgt kan je er wel 'problemen' mee krijgen.
Denk dat de kans heel erg klein is. Dan zullen ze echt de lampen eruit moeten halen o.i.d. willen ze er achter komen.

Klapperende spiegels? Geef er gewoon een trap tegen aan, zelfde effect. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Denk dat de kans heel erg klein is. Dan zullen ze echt de lampen eruit moeten halen o.i.d. willen ze er achter komen.

Klapperende spiegels? Geef er gewoon een trap tegen aan, zelfde effect. Stick Out Tongue
Het staat in het glas ruud.
Net als wat voor lampje erin zit, type goedkeuring, enz. enz. bij origineel allemaal in het glas.
Hoeft de unit er dus niet uit.;)
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
Net samen met de hulp van Wicko, de Ventura box ingebouwd.

Lekker 320pk en 600nm, man dat is genieten...

Nee dat verschil, wat ik de komende tijd g a uitproberen en merken, lijkt me interessant. Net een rondje van 10km gedaan en voelde dat hij in z'n 1 soepeler weg rijd, tot de 80-90km soepeler optrekt, van 80 naar 120-130 lekkerder gaat. Alles is net iets sneller en soepeler, al maakt t blok nu wel iets meer herrie als ik wat meer vraag van de auto.

Komende tijd het verbruik in de gaten houden en zo eens kijken of ik hem terug kan verdienen.

Oh en daarnet getankt, 1,023 de liter. 51,13 liter voor €52,31. Met een paar weken is het hier al onder de euro de liter. Grens NL/BE
 
Net samen met de hulp van Wicko, de Ventura box ingebouwd.

Lekker 320pk en 600nm, man dat is genieten...

Nee dat verschil, wat ik de komende tijd g a uitproberen en merken, lijkt me interessant. Net een rondje van 10km gedaan en voelde dat hij in z'n 1 soepeler weg rijd, tot de 80-90km soepeler optrekt, van 80 naar 120-130 lekkerder gaat. Alles is net iets sneller en soepeler, al maakt t blok nu wel iets meer herrie als ik wat meer vraag van de auto.

Komende tijd het verbruik in de gaten houden en zo eens kijken of ik hem terug kan verdienen.

Oh en daarnet getankt, 1,023 de liter. 51,13 liter voor €52,31. Met een paar weken is het hier al onder de euro de liter. Grens NL/BE
Ander uitlaatsysteem eronder bouwen, maakt ie nog meer herrie! :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135pk 
ff vloeistoofsensor inbouwen voor de ruitenwisser..
Kabel zit erin en moet nog de sensor aan het reservoir vastmaken..
heb eigelijk niet veel zin na een nachtdienst! :mrgreen:

oh en later mijn achterlichten vervangen voor rode cob ledjes.. ff kijken of het wat is..
fotos volgen in de avond!

Les 1 nooooooit na een nachtdienst dingen doen waar je bij na moeten denken dat gaat fout [emoji14]
Spreek uit ervaring
 
Polo staat netjes buiten, dus niet met de polo bezig maar met de TT van mn broer..
Remschijf heeft niet normaal veel speling dus kijken wat het is. Ik weet dat het hier alleen voor vw polo's is maar weet iemand hoe het kan dat er zo veel speling op de remschijf zit ?image.jpg
 
Seat  Leon FR  2.0 TDI DSG 150PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!