wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Gasrespons aangepast van incrementeel naar direct.
Eerste indruk is zeer positief, geen ongewenste kick-down meer als ik een klein beetje gas bij geef en vanuit stilstand gaat het optrekken ook vloeiend nu.

Jammer dat deze aanpassing alleen voor een highline werkt en niet voor een Comfortline zonder driving profiles.
 
VW  Polo AW 2020 Comfortline  1.0 TSI 95 pk --> 119pk | 215nm (RaceChip RS) 
Dankzij een maatje van mij wordt alles in de polo langzaam aan led, interieur, koplampen, mistlampen, grootlicht.. alles is in het led gestoken de laatste dagen verder nog diffuser vinnen besteld voor op de achterbumper en een insta en likevagdaily sticker op de achterruit geplakt :)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
IMG_20201011_145641__01.jpg
2 emmer methode gewassen en gestreelt.
Gekleit
En collonite gewaxt.
Dit is geen showroom glans maar veel beter !!
1 minpunt is dat ik de historische swirls heb gezien mja dan moet je bij onze vriend hier op de forum zijn @capszz -dan krijg je ook een polijst beurt erbij. Voor wat ik zelf heb kunnen doen geweldig resultaat!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!