wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Lekker een avondje met de Dremel op schoot? [emoji14]
Uhuh.

Wie weet kom ooit nog standaard kapje tegen met openingen.

Maar voorlopig wil t zo wel.
Niet 100% super strak.
Maar prima oplossing :)

En t totaal plaatje is leuk!
fbce5ab75d4a7225ebd79898d7f1d0fa.jpg
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Origineel zijn ze niet geplakt gemonteerd, op de auto zit een lijstje geschroefd waar de zijlijst ingeschoven wordt. Onder de auto wordt die idd met dacht ik 2 schroeven bevestig. Waarschijnlijk dachten ze toen ze de lijsten demonteerden dat die geplakt zat en hebben ze met schroevendraaier proberen los te trekken tot ze erop uitkwamen dat die niet geplakt zit.

Wat voor een lijstje bedoel je precies? Heb ik die dan ook nog nodig?
Ik zag aan de binnenkant wel een soort dubbele tape van ongeveer een cm breed. Kan zo ook nergens een handleiding van de R-line side skirts vinden, iemand een idee?
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Ik heb een handleiding op mijn pc op mijn kot staan maar daar moet ik deze maand niet meer zijn.

aa2930a22b604ea7258a4daa1f31e099.jpg


Zoals je hier op de foto ziet die 2 dunne lijstjes moet je op je auto schroeven en op die dunne lijstjes schuif je de rline lijst. Maat met kit/dubbel zijdige plakband moet het ook wel lukken lijkt me.

Bedankt! Vond ook al de onderdeelnrs(6R0 853 543--- Halteleiste _____2x!!!_ per stuk 15,7€).
Wordt wel wat enger aan de zijkant gaten boren :O

Ik zal ze waarschijnlijk niet op kort termijn plaatsen. Dus mocht je toch nog toegang hebben tot je PC dan ontvang ik graag een handleiding.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Onderhandelen met een hele dominante eigenwijze stugge Duitster uit het plaatsje Hitler !!
Onderdelen te koop aanbieden, maar niet verkopen of zo zoiets, wij Nederlanders zijn toch zo van het afdingen.. nou echt voor geen cent minder ..
Nog even volhouden tot die boos wordt Lol .

2b837c1f61_1435825899_Hoe-heet-heb-jij-het-op-dit-moment__shre.jpg
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  • Leuk
Waarderingen: RobinInDaHood en iichel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!