wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Mijn R-Line sideskirts ontvangen en schoongemaakt zodat ze binnenkort naar de spuiter kunnen. Wat me wel opviel is dat de de plastic haken verbogen zijn en scheurtjes in zitten. Per post gebeurd of slecht gedemonteerd.
20150812_151913.jpg 20150812_151923.jpg 20150812_151946.jpg
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Origineel zijn ze niet geplakt gemonteerd, op de auto zit een lijstje geschroefd waar de zijlijst ingeschoven wordt. Onder de auto wordt die idd met dacht ik 2 schroeven bevestig. Waarschijnlijk dachten ze toen ze de lijsten demonteerden dat die geplakt zat en hebben ze met schroevendraaier proberen los te trekken tot ze erop uitkwamen dat die niet geplakt zit.
 
Onderste 3 grilletjes vervangen voor honingraad.

4c54af8b5c760b233ae4215d2ee5fec0.jpg


55c8c93c84a78544f4e9993be5b0917c.jpg
 
Heb je ergens vast gezeten met je pols, of poging tot ?
De deur panelen voor zijn een beetje gevoelig met het afhalen, op een kunststof bevestiging hoekje bij zo drukkertje, als begrijp wat ik bedoel .. het breekt zo af en blijft aan de deur zitten .. :confused:


Deurlampjes gemonteerd. Deur open = lampje aan!
Naar achter schijnt ie rood, naar onder geel/wit.

hOMVmNu.jpg


9uY8Qae.jpg


hJUnvPG.jpg


 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!