wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Als dat standaard zo is, zou dat kunnen idd. In beginsel zaten ze immers samen met de dimlichten in één koplamp. Maar toen ik er voor stond, leken de dimlichten en drl's wel even fel Stick Out Tongue
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
mijn voorbumper een stukje gewrapt, het begon met een edit op mijn telefoon waarbij ik een zwarte streep zette op de onderkant van m'n bumper en dacht toen: "Hé, dat ziet er best gaaf uit en ook uniek " ik hoor graag jullie mening20200512_185339.jpg
Enigszins wel maar ik denk dat als je de witte overgebleven balk ook zwart wrapt dat het er dan nog dikker gaat uit zien
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
@Ahmed0235 Ik vind het wel wat hebben! (y)
Je zou het zwarte wellicht ook nog een stukje door kunnen trekken tot 'de bocht' zeg maar, lijkt mij nog net ietsje strakker.
Zwarte booskijkers lijken me ook heel dik staan met de andere zwarte details die je al hebt.
Netjes gedaan in ieder geval!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Ahmed0235
Enigszins wel maar ik denk dat als je de witte overgebleven balk ook zwart wrapt dat het er dan nog dikker gaat uit zien

Ik heb dat express niet gedaan, omdat er een andere Polo is met een R bumper die het helemaal zwart heeft aan de onderkant en dat vond ik niet echt mooi, omdat je dan een heel groot oppervlak zwart hebt, zoals deze hieronder, weliswaar niet zelfde bumper, maar zelfde principe20200512_191413.jpg
 
Volkswagen  Polo 6c  1.0 TSI 95PK 
Ik heb dat express niet gedaan, omdat er een andere Polo is met een R bumper die het helemaal zwart heeft aan de onderkant en dat vond ik niet echt mooi, omdat je dan een heel groot oppervlak zwart hebt, zoals deze hieronder, weliswaar niet zelfde bumper, maar zelfde principe20200512_191413.jpg
Okee, jaa jouw mening en dat moet ik respecteren. Zelf vind ik dat juist dikker @Tygo heeft het ook
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!