wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Even voor iedereen die het vervelend vindt dat z'n stadslicht en dimlicht aanstaan zodra je het contact aanzet/de motor start terwijl de lichtschakelaar gewoon in stand 0 staat.

... dus als ik het toch zou willen zou ik het door de betreffende pinnen in de schakelaar eruit te halen, toch uit kunnen zetten zonder foutmelding te krijgen, maar dan moet ik dat dus elk jaar weer opnieuw doen voor de APK...

Dit nu eindelijk ook maar eens gedaan door pin 3 uit de stekker te halen (Dimlicht uit in stand 0).
Heb nu dus enkel stadslicht (en us lights) aan de voorzijde in stand 0. Echter;
Je stadslicht als DRL mag dan weer niet omdat er sterkte verschil tussen de 2 lampen moet zitten.
Dus al zou je stadslicht op de DRL stand feller branden mag dit dus weer weg.

Met de APK zou ik die terminal er dus weer terug in moeten drukken?
Is het evt mogelijk om gemakkelijk DRL in de bumper te zetten?
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Allison6R
@ThomH Echt een mooie kleur vind ik dit!
Als je er ook zo veel last van hebt, dan is die vliegenverwijder spray van VW wel wat voor jou. Heb ook een speciaal sponsje ervoor, werkt echt perfect. Vijf minuutjes laten inwerken en je poetst ze er zo vanaf :)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2 & Golf 7  GTI 
Met de APK zou ik die terminal er dus weer terug in moeten drukken?
Is het evt mogelijk om gemakkelijk DRL in de bumper te zetten?
Ik heb het nog eens doorgezocht en op de 0 stand en geen drl is geen afkeur.
Drl is een toegestane licht en dus niet verplicht.
Als het er opzit moet het echt wel voldoen aan de apk regels, maar het zit er niet op dus is dat van toepassing.
Indien je losse DRL in de bumper heb is het weer anders want daar zitten aparte lampjes in.
In mijn toestand bleef dimlicht branden en dus heb ik officieel geen DRL alleen dimlicht die aanblijft.

Gezien Johan ook monteur is kan hij dit misschien bevestigen.
 
Dikke kleur zeg heel gaaaf veel poetsplezier op je verjaardag ;).
Benieuwd naar het eindresultaat maar weet zeker dat dit wel goed komt.

Van harte gefeliciteerd man (l).
Dankjewel vriend (l)

Jaaa, jij kan 't weten. Jou kindje ook op bezoek gehad :)

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Is dat het cadeautje dat je hebt gekregen? ;)
Hahah, neeee nog veulste blij met mijn 6c'tje
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!