wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag me comming home /leaving home en regen sensor laten programeren . Nadat ik de voor ruit vochtigheid sensor had vervangen door een andere sensor.
Hoefde geen draden door tetrekken omdat ik al climate contol had, En deze kabelboom zit er al.
Jammer dat ik toch niet de goede regen /licht / vochtigheid sensor had besteld . omdat de sensor die ik heb gekocht , Als het regent de regen opendak/ramen dicht ondersteund .

dennis
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 140PK Oryx Weiss Pearl 
Niet vandaag, maar gisteren. De koppeling vervangen. De koppeling was na 2T amper gesleten, de drukgroep had wel wat klappen gehad. Vliegwiel en keerring zagen er nog keurig uit.

20191005_122227.jpg

20191005_122014.jpg

20191005_113543.jpg

De schokbrekers/stabilatoren/fuseekogels ook direct meegenomen. Linksvoor was de schokbreker flink aan het zweten. De draagarmen niet meegenomen, waar ik nu een beetje spijt van heb Stick Out Tongue

20191005_110416.jpg

20191005_110412.jpg

20191005_155316.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
364FF98B-7500-4398-A2C4-12C785F10D98.jpeg

Luchtfilter besteld voor de GTI.
Verder gister gewassen. Kort van kunnen genieten met die regen de gehele dag vandaag. :-(

Verder ff aant rondkijken voor de tuning van de GTI.
Even de site van VAG techniek zitten uitpluizen en ik denk dat ik voor Stage 1+ en DSG 2 tuning ga. En omdat ik volgende maand jarig ben ......... zal ik mezelf een leuk kado geven :)
 
364FF98B-7500-4398-A2C4-12C785F10D98.jpeg

Luchtfilter besteld voor de GTI.
Verder gister gewassen. Kort van kunnen genieten met die regen de gehele dag vandaag. :-(

Verder ff aant rondkijken voor de tuning van de GTI.
Even de site van VAG techniek zitten uitpluizen en ik denk dat ik voor Stage 1+ en DSG 2 tuning ga. En omdat ik volgende maand jarig ben ......... zal ik mezelf een leuk kado geven :)
Wat kan je merken bij het plaatsen van dit filter? Just curious
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200pk 
@Tarabass waarom heb je eigelijk je koppeling vervangen als die nog goed was Stick Out Tongue
De koppeling ging nogal zwaar. Na het vervangen van de hulp cilinder en een remvloeistof service bleef hij zwaar gaan. Meerdere mensen hier op het forum zeiden dat het na het vervangen van de koppeling beter zou zijn, en dat dat eigenlijk de enige optie zou zijn. En ja, hij koppelt beter. Maar nog steeds zwaar Stick Out Tongue

We kunnen iig weer even vooruit ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
Vandaag het raam mechaniek rechtsvoor vervangen. De kabel was verrot en uiteindelijk geknapt. Loopt weer als een zonnetje.

Ook de kabelboom van het stuur/de airbag aangepast. Ik heb de draden van een andere kabelboom (zonder mfs stekker) overgezet op de mijne.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16v CGGB 
  • Leuk
Waarderingen: SantanoS
Ik heb afgelopen weekend het kapotte lipje van de armsteun vervangen (was heel "leuk" priegelwerk) en het gebarsten ventilatierooster rechtsvoor vervangen. Toen ik de auto kocht had ik niet gezien dat er een barstje zat maar toen ik het eenmaal zag begon ik mij eraan te ergeren.

eJXL7uY.png


Op de foto zit het nieuwe rooster er al in maar toen zag ik pas dat het onderdeel niet overeen kwam (bij het nieuwe rooster staat geen pictogram boven het wieltje). Het vervangende onderdeel dat ik gekocht had was voor de facelift (vanaf bouwjaar 2014) dus hij zag er iets anders uit, daarom heb ik gewoon het frontje losgehaald en het nieuwe rooster overgezet waardoor alles weer eruit ziet zoals het hoort:

OQjMFF7.png


Stelt niet zoveel voor maar vond het toch leuk om te doen, het rooster gaat er gelukkig heel makkelijk uit! Onderdeel was ook goedkoop, slechts 15 euro voor een originele (wel van de sloop maar in prima staat).

Ook nog alle rubbers opgefrist met een beetje back to black, ziet er weer als nieuw uit.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Leuk
Waarderingen: Tarabass en Ruud9N
Vandaag een belletje gekregen van mijn dealer dat hij potentiele kopers van een Polo GTI voor zich had en dat hij zijn handen niet kon krijgen op een demo, of ik misschien ze een rondje wilde laten rijden in mijn auto. Aangegeven dat mijn auto getuned & verlaagd is en misschien niet het beste referentiekader was. Was voor hun geen probleem. Om een lang verhaal kort te maken: na bocht twee een grijns van oor tot oor en een rode GTI rijker op de Nederlandse weg:grin:
 
VW  Polo AW  2.0 GTI ABT 
De RS gebracht naar de dealer met de nieuwe remschijven en remblokken, gaan ergens deze week vervangen worden. Nieuwe bandjes zaten al op de originele velgen en die gaan er ook weer op. Setje OZ ga ik laten opknappen en los verkopen. Na die stappen is de auto weer helemaal standaard en is het eindelijk tijd om foto's te schieten en de auto de verkoop in te gooien.
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Verwijderd lid 9959
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!