wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De RS gebracht naar de dealer met de nieuwe remschijven en remblokken, gaan ergens deze week vervangen worden. Nieuwe bandjes zaten al op de originele velgen en die gaan er ook weer op. Setje OZ ga ik laten opknappen en los verkopen. Na die stappen is de auto weer helemaal standaard en is het eindelijk tijd om foto's te schieten en de auto de verkoop in te gooien.

Waarom nu alweer de verkoop in?
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Waarom nu alweer de verkoop in?

Ik heb 'm "al" 1,5 jaar en plande sowieso op 2-3 jaar houden maar dat is wat naar voren geschoven om meer financiële ruimte te creëren voor mijn onderneming. Heel jammer maar wel heel verstandig :).
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Vandaag de Polo geëxporteerd naar Kroatië . Bye bye.

48875108891_ff05acfb25_z.jpg
 

Bijlagen

  • 442A1455-04F2-4D8C-8B95-3C3DE88D6842.jpeg
    442A1455-04F2-4D8C-8B95-3C3DE88D6842.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 49
Laatst bewerkt:
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
2 op naam 1 zakelijke lease, ben de grootste klimaatontkenner hehehe ;)

Maar waarom kroatie? Verkocht aan iemand daar ofzo?!

Nee, auto stond te koop bij mijn werkgever, wij adverteren ook Europees via Mobile.de.
De handelaar/koper nam nog een Polo 1.6 TDI mee met 270.000 op de teller.
Ik hoef jou niet te vertellen dat die daar aankomt met een andere kilometerstand. ;)
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Niet vandaag maar begin deze week, nét voordat ik ziek werd, de remschijven en -blokken vervangen. (met wat hulp van een vriend) Was een redelijk simpel werkje al moest ik wel eerst een inbussleuteltje nr. 7 gaan halen omdat die niet in een standaard setje zitten.
Schijven zaten goed vast en de oude remblokjes zaten verkeerd. (was al voordat ik hem kocht) Ook is de stekker van de slijtageindicator er af gesloopt. :openmouth:
Maar alles zit er nu goed op, piept niet en remt goed. Dus missie geslaagd dacht ik zo. :)
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!