wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De Golf z'n winterslofjes aangetrokken. Uiteraard ook helemaal gewassen :) De velgen coating doet z'n werk goed, de eerste foto is namelijk zoals ze van de auto kwamen. De wielen waren toen alleen gewassen terwijl ze gemonteerd waren!

IMG-20181118-152529.jpg

IMG-20181118-145302.jpg

IMG-20181118-155825.jpg
Heel dik die naafkapjes. Welke maat moet ik hebben voor 17 inch velgen? En hoe krijg jij in gofshemelsnaam je r logo op je remblokken!.. dat moet ik NU hebben haha.. zelf erop gemaakt ofzo? Lijkt me niet dat ze r blokken verkopen haha
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI R-Line vlotte tractor by APTuning 
Heel dik die naafkapjes. Welke maat moet ik hebben voor 17 inch velgen? En hoe krijg jij in gofshemelsnaam je r logo op je remblokken!.. dat moet ik NU hebben haha.. zelf erop gemaakt ofzo? Lijkt me niet dat ze r blokken verkopen haha
Eerste vraag, geen idee. Deze kwamen bij de velgen (die weer bij de auto kwamen), maar ik verwacht dat maat van de naafkapjes hetzelfde is ongeacht velg grootte. Op Google wel genoeg te vinden hoor, zoals hier. R-logo op de remklauwen (niet op de blokken zelf) komt standaard zo ;). Aftermarket zijn er wel (hobby bob) oplossing te vinden (link), maar dat vind ik zelf niet zo geslaagd.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo en Hansstaal
vandaag bij de VAG programmeur geweest en wat aan laten passen, zoals,
openen en sluiten deuren met een piep
deur open met motor aan signaal uit na 5x piepen
DVD en TV weergave
Off road display met water en olie temperatuur
DRL uitschakelaar in menu
DRL met achterlicht
Aantal te tanken liter brandstof
Comfort richting aanwijzers naar 4
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Eerste vraag, geen idee. Deze kwamen bij de velgen (die weer bij de auto kwamen), maar ik verwacht dat maat van de naafkapjes hetzelfde is ongeacht velg grootte. Op Google wel genoeg te vinden hoor, zoals hier. R-logo op de remklauwen (niet op de blokken zelf) komt standaard zo ;). Aftermarket zijn er wel (hobby bob) oplossing te vinden (link), maar dat vind ik zelf niet zo geslaagd.
Gescoord bij een stickerbedrijf staat ook hier op het forum genoemd, zou ik zelf ook moeten zoeken.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  • Leuk
Waarderingen: Laszlo
vandaag bij de VAG programmeur geweest en wat aan laten passen, zoals,
openen en sluiten deuren met een piep
deur open met motor aan signaal uit na 5x piepen
DVD en TV weergave
Off road display met water en olie temperatuur
DRL uitschakelaar in menu
DRL met achterlicht
Aantal te tanken liter brandstof
Comfort richting aanwijzers naar 4
Hey Hans hier wel n vraagje over!
Wat bedoel je met 'deur open met motor aan signaal uit na 5x piepen'? Geeft deze standaard wel n piep dan?
Off road display met water en olie temperatuur kan op standaard tellerunit? Hier toevallig fotootje van? [emoji41]

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI 140PK / 320Nm @VAGTechniek 
Hey Hans hier wel n vraagje over!
Wat bedoel je met 'deur open met motor aan signaal uit na 5x piepen'? Geeft deze standaard wel n piep dan?
Off road display met water en olie temperatuur kan op standaard tellerunit? Hier toevallig fotootje van?
emoji41.png


Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
Als de deur open doet met verlichting of draaiende motor krijg je een signaal langdurig. is uit ge
[QUOTE="pigeon, post
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!