wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag het plastic huisje wat in je doorvoerrubber van je achterklep zit gebroken. Nu moeten alle kabels uit de achterklep, rubber vervangen en huls en weer dichtbouwen :(

Verder alles aan het loshalen om de hemel eruit te halen voor de antenne, die weer los moet voor het zwart wrappen van het dak.

Middenconsole nog een gat boren voor de bearlock en dan dat ook weer dichtbouwen.

Ook nog kabels trekken voor de inklapbare spiegels

Oh jongens ik ben er wel klaar mee onderhand o_O
 
Ik hen een automatische airco deze kachel weerstand heeft als onderdeelnummer : 6Q1907521.
Bij mij werkte de fan helemaal niet meer.(Deze liep bij nader inzien veel te zwaar)

Het dashboardkastje in in 15 minuten los 2 schroeven aan de onderzijde en 5 in het kastje en 1 nagel aan de zijkant van het dasboard, deze is zichtbaar na verwijdering van het klepje aan de zijkant van het dashboard.
 
Volkswagen  6R  1.6 TDI Highline maar 138Pk.. 
Gisteren, ik wil aanrijden naar een verjaardag, bobine kapot. Snel een andere gehaald en gelukkig kende zij nog een garage die open was. Voor slechts een tientje kon ik weer doorrijden. Netjes.

Vandaag toch maar even de winterbandjes eronder gelegd. Het wordt er n.l. niet warmer op qua temperatuur en zo in het zonnetje was het wel te doen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!