wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Geen idee, meneer was een uurtje bezig, heeft een eigen programma geschreven die alles voor hem doet eigenlijk.

Mocht iemand in contact met hem willen komen, let me know!
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
Tatadada!

Skoda Fabia 1.2 TDI teller in een Volkswagen Polo 6R:

23536516718_1e582aa12e_c.jpg
Waarom niet die van een 6c genomen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Ziet er gaaf uit, een water temp meter zou ik ook wel willen. Persoonlijk vind ik het jammer dat de wijzers niet meer rood zijn. Maar dat is een kwestie van smaak.
Wat is er nog meer te zien op de MFA? Ik bedoel b.v. olie temp of accu spanning. En belangrijker. Kan dit ook op mijn Polo 6R 1.4 uit 2009?

Ik zou jou adviseren om die van de GTI of BlueGT te pakken. Dan heb je meer mogelijkheden voor de benzine versie.

Waarom niet die van een 6c genomen?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Die past erin, alleen is de aansluiting anders achterop. Intern is er volgens mij ook het een en ander anders.
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
alle tellers die beginnen met 6R0 of 6RD en toerentellerbereik tot 8000 is OK. je hebt een GTI versie tot 280km/h en een GT teller tot 240km/h
KM stand moet je naar 0 stellen, evt virgin maken (heb ik speciale tooltjes voor, weet niet of jij die ook hebt) en in laten leren bij de dealer of een bedrijfje naar keus.

Bedankt voor je reactie. Zo'n tooltje heb ik niet en hulp van de dealer verwacht ik niet. Die zijn niet zo behulpzaam als de onderdelen daar niet zijn gekocht.
Een bedrijfje naar keuze, zouden die de teller ook virgin kunnen maken? Wie zou jij adviseren?
 
Oh dat valt dan goed mee voor jou.
Ik heb gewoon een grote klok, dus volledig zonder MFA display. Heb het even uit nieuwsgierigheid opgezocht in het stroomloopschema en er moeten 3 draadjes van de connector van de armpjes naar de connector van de teller getrokken worden. En natuurlijk ook armpjes met knopjes aan de rechterkant. Valt nog wel mee dus :)

Heb je een idee wat je zoal allemaal kan zien op een MFA bij de 9N(3)? (Actieradius, huidige snelheid digitaal, buitentemperatuur, olietemperatuur, ... ? )
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
Bedankt voor je reactie. Zo'n tooltje heb ik niet en hulp van de dealer verwacht ik niet. Die zijn niet zo behulpzaam als de onderdelen daar niet zijn gekocht.
Een bedrijfje naar keuze, zouden die de teller ook virgin kunnen maken? Wie zou jij adviseren?

Ik en nog twee andere vrienden hebben het bij het adres laten doen wat ik eerder al zei. Variërend van Jetta 6, Passat 3C tot Polo 6R.
Echt een aanrader!
 
2011 Volkswagen  Polo  1.6 TDI 140pk Highline (Geëxporteerd) 
  • Leuk
Waarderingen: Ruiter91
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!