wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Telt het ook als iemand anders iets 'voor' mijn Polo heeft gedaan? lol

c246002f945a8c846ae3184e503f7616.jpg


Ik vroeg me nu even af, nu ik de linker toch moet vervangen. Wat komt er (in het kort) allemaal bij kijken qua materiaal, inbouw en kosten als ik beide spiegels wil vervangen voor elektrisch inklapbare spiegels?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Telt het ook als iemand anders iets 'voor' mijn Polo heeft gedaan? lol

c246002f945a8c846ae3184e503f7616.jpg


Ik vroeg me nu even af, nu ik de linker toch moet vervangen. Wat komt er (in het kort) allemaal bij kijken qua materiaal, inbouw en kosten als ik beide spiegels wil vervangen voor elektrisch inklapbare spiegels?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Setje inklapbare spiegels + bekabeling + nieuwe schakelaar
Prijs; 3-400 euro? (gokje)
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: BVS
Setje inklapbare spiegels + bekabeling + nieuwe schakelaar
Prijs; 3-400 euro? (gokje)

Had er ooit om gevraagd bij V.A.S. Technics, die vragen €399 incl. montage en spiegels. Weet niet of dat incl. of excl. BTW is - gewoon even mailen denk!
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Had er ooit om gevraagd bij V.A.S. Technics, die vragen €399 incl. montage en spiegels. Weet niet of dat incl. of excl. BTW is - gewoon even mailen denk!

Geen verkeerde prijs als alles OEM is lijkt me! Ik zal ze eens mailen..

@iichel had jij dit ook ingebouwd? Ik zag in het UK topic van ciclo wel wat staan maar geen prijzen oid...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ja heb het geprobeerd maar helaas, blijft zelfde resultaat.
Lampen blijven flikkeren en achterlicht doet nog steeds niet...
Zou het misschien iets van een zekering zijn?
Want ik heb echt geen flauw idee wat het is

Het probleem is veel te vaag om eenvoudig te kunnen diagnosticeren wat het veroorzaakt. Ik zou beginnen met het monteren van je originele achterlichten, omdat dit de recentste grote wijziging aan je verlichting is, en het verwisselen in 10 minuten gedaan is. Daar vanuit kun je verder gaan zoeken.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Het probleem is veel te vaag om eenvoudig te kunnen diagnosticeren wat het veroorzaakt. Ik zou beginnen met het monteren van je originele achterlichten, omdat dit de recentste grote wijziging aan je verlichting is, en het verwisselen in 10 minuten gedaan is. Daar vanuit kun je verder gaan zoeken.
Okee, maar het enige wat anders aan die achterlichten is, is dat er een gesmokede folie ofzo overheen zit ivm de originele. Lampjes heb ik niks aan veranderd verder.
Maar ik zal morgen even proberen die oude erin te doen en dan kijken of het probleem is verholpen maar ik zelf ben bang van niet..
Ben bang dat het iets met de elektronica is..
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Het probleem is veel te vaag om eenvoudig te kunnen diagnosticeren wat het veroorzaakt. Ik zou beginnen met het monteren van je originele achterlichten, omdat dit de recentste grote wijziging aan je verlichting is, en het verwisselen in 10 minuten gedaan is. Daar vanuit kun je verder gaan zoeken.
Vandaag dus zoals je zei mn achterlichten vervangen voor de originele maar nog steeds werkten ze niet.
Leek mij ook wel logisch dat er niks ging veranderen omdat de elektronica hetzelfde blijft.
Ik ben bang dat het iets met de elektronica is..
 
Volkswagen  Polo6R  1.2 TDI Bluemotion 
Elektronica is een nogal breed begrip he? Als je bijvoorbeeld een massaprobleem hebt, of als de internals van je aftermarket koplampen ondermaats zijn, dan kan dat in potentie z'n uitwerking hebben op de rest van je verlichting. Aangezien je probleem vaag is, zit er niets anders op dan dingen uit te sluiten, en bij voorkeur begin je bij eenvoudige dingen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!