wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Spacers laten monteren bij Jan Steverink Bandencentrum, top gasten. Meteen even de trommels weer netjes zwart laten spuiten.

Voor 12mm, achter 15mm van Eibach. Zou nog wel net wat lager willen met een schroefset maar i.v.m. vaak zwaar beladen is dat niet verstandig... Betere foto's komen nog als ik eens echt wat moois ga schieten!

15e7i2t.jpg


72c64y.jpg
Ziet er vet uit! Uitlijnen is dan niet nodig?
 
Volkswagen  Polo GP Edition R  1.2 TSI 90 pk 
18 inch velgen zitten er al zeker onder? Heb je de auto al een keer verlaagd met een veren of niet?

Jep! De 18" VW Cagliari velgen met 215/35R18 Dunlop SP Sportmaxx bandjes. Heb ook bij Jan Steverink laten verlagen d.m.v. Eibach Pro Set (dacht ik) en dat was 30mm achter en 25mm voor. Zou eigenlijk 30mm voor en 35 achter willen voor het nette en zou misschien nog nét kunnen met het zwaar beladen door wat ik wel eens mee neem maar kost ook gelijk weer geld en toch minder praktisch en wat ik eigenlijk nog ergens anders wil insteken voor de Polo. Zie mijn showroom voor alle aanpassingen en toekomst plannen :)
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Jep! De 18" VW Cagliari velgen met 215/35R18 Dunlop SP Sportmaxx bandjes. Heb ook bij Jan Steverink laten verlagen d.m.v. Eibach Pro Set (dacht ik) en dat was 30mm achter en 25mm voor. Zou eigenlijk 30mm voor en 35 achter willen voor het nette en zou misschien nog nét kunnen met het zwaar beladen door wat ik wel eens mee neem maar kost ook gelijk weer geld en toch minder praktisch en wat ik eigenlijk nog ergens anders wil insteken voor de Polo. Zie mijn showroom voor alle aanpassingen en toekomst plannen :)
Zou ik mogen vragen wat je betaald hebt voor het verlagen man?

Verstuurd vanaf mijn SM-G955F met Tapatalk
 
Gisteren is 4 keer mijn alarm afgegaan vanwege de heftige regen. Vandaag alarm minder scherp afgesteld door inbouwbedrijf. Enkele maanden geleden ook terug geweest vanwege onnodig afgaan alarm door harde windstoten. Kan gebeuren, is weer netjes opgelost. Toen ik belde zei de eigenaar: je kunt twee dingen doen met je probleem:

# je verhuisd naar een land waar het niet waait of
# je komt hier heen en we lossen het op :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Gisteren is 4 keer mijn alarm afgegaan vanwege de heftige regen. Vandaag alarm minder scherp afgesteld door inbouwbedrijf. Enkele maanden geleden ook terug geweest vanwege onnodig afgaan alarm door harde windstoten. Kan gebeuren, is weer netjes opgelost. Toen ik belde zei de eigenaar: je kunt twee dingen doen met je probleem:

# je verhuisd naar een land waar het niet waait of
# je komt hier heen en we lossen het op :mrgreen:

Waarschijnlijk is je alarm voorzien van ultrasoon sensoren voor de interieurbeveiliging. Ik zou deze laten vervangen door een radarunit.
Bij mij vorig werk gebruikte we die ook voor de cabrio's. Goed afgesteld kon het alarm erop zelfs met de kap open.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!