Warm up: M&G Datum geprikt, Amersfoort op.... zondag 17 december!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat ik wel eventjes kom kijken Big Grin en weet niet of er iemand komt die wat instellingen in de auto kan veranderen?

Bijvoorbeeld sproeiers van de xenon koplamp uitzetten, coming home en leaving home verlichting en eventuele andere leuke/snake aanpassingen die mogelijk zijn Big Grin
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Coming home/leaving home moet er een kabelboompje tussen de lichtschakelaar komen en een automatische lichtschakelaar.

Sproeiers van de Xenon koplampen uitzetten (zover ik weet) is niet toegestaan, aangezien deze volgens de Duitse wetgeving verplicht is op auto’s met “gasentladungs scheinwerfer”.

Deze moeten voorzien zijn van een automatische hoogte instelling en een reinigingsfunctie om het andere verkeer niet te hinderen.
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Strak plan, een presentielijstje. Ik wou nog wat huishoudelijke en organisatorische mededelingen doen.

Ten eerste wat promotie van onze kersverse sponsor drewsmotion! Er komt ook nog een aankondiging over een leuke actie waar alle meetinggangers van kunnen profiteren. bekendmaking volgt later maar houd het in de gaten. Drewsmotion is een zelfstandig initatief van forumlid @capszz die van zijn long-time hobby een dienst gemaakt heeft, met betrekking tot het zogenaamde detailen van autos. Het is autowassen op steroiden met kwalitatief hoogwaardige producten, lakbehandeling met een polijstmachine en langdurige bescherming met coatings en waxen. Zeker de moeite waard om eens te informeren en op persoonlijke noot kan ik het van harte aanbevelen.
https://www.mypolo.nl/xenforo/forums/drewsmotion.336/
(hij neemt ook snoep mee heb ik me laten vertellen).

Ten tweede, ik krijg zowel via PB als via het forum de vraag of ik een VCDS kabel meeneem en het antwoord daarop is 'ja'. Ik wil ook iedereen die op de VCDS support staat uitnodigen om dit te doen. Ik doe met plezier een paar VCDS aanpassingen, echter moet dit niet ten koste gaan van de 'meeting' tijd die er is. Ik wil graag mensen achter de autos even een handje schudden... Dus spreek van te voren met de VCDS'er af (iichel, Maik etc) af wat je wil laten doen, een tijdstipje en wat je er tegenover stelt. Ik doe maximaal een stuk of 5 polos en dan ga ik lekker rondsjouwen.

En natuurlijk de - vrijblijvende- geplande opkomst!

- iichel
- DeeOow
- bartjuu
- capszz
- Thijspolo6r
- Danny1995
- Turbodruk
- Enrico__GTI
- Polovl
- Tonykart
- Rayan Mungar
 
  • Leuk
Waarderingen: Livonias
gewoon voltanken, en gas geven [emoji23][emoji23][emoji23] doe ik ook met de jetta [emoji12][emoji12][emoji12]
3d3f229117db216394ff2468d54f3856.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!