Warm up: M&G Datum geprikt, Amersfoort op.... zondag 17 december!

Status
Niet open voor verdere reacties.

iichel

Exclusive lid
12,865
4
8,079
283
Lieve kijkbuiskindertjes,

we hebben het de laatste tijd erg gezellig in de crew, en ondergetekende heeft het ter sprake gebracht om de M&G datum vast te fixen zodat iedereen het in kan plannen.
De meeste stemmen zijn gegaan naar zondag 17 december.

Screen Shot 2017-11-07 at 11.11.33.png

De locatie, zoals eerder over gestemd, is centraal nederland en wel te weten, voor de 4e keer bij de Ikea in Amersfoort. Let op, bij de Ikea is niet in het parkeergaragetje maar iets verderop: https://goo.gl/maps/ogS6p1tYdYD2

Ik kan niets zinnigs zeggen over het weer, ik hoop dat het droog blijft. Kou kun je je natuurlijk tegen kleden.

Ik hoop tot dan en ik hoop dat er weer een mooie opkomst is!

Nog wat aandachtspuntjes:
- Spaar CO2, kom met de fiets of openbaar vervoer
- Doe geen regendansen van tevoren (tenzij je heel slecht bent, dan komt er zon)
- Voel je vrij om fotografie apparatuur mee te nemen, echter post dit alleen in overleg met de rest danwel zonder kentekens
- Voel je vrij om je vrienden en vriendinnen mee te nemen, als deze geïnteresseerd zijn in de Polo
- Mocht je VCDS aanpassingen willen, of willen doen, overleg dit van tevoren (wat je wilt, vergoeding). Spaart tijd == extra meeting tijd
- Alleen schone autos worden toegelaten (@capszz )
- Enne wees lief voor elkaar

Qua tijd... normaal deden we het geloof ik zo rond 15:00 uur maar ik laat jullie vrij om onderling een tijd af te spreken o mte komen en te gaan. 't is net een verjaardag... niemand verplicht je om van begin tot eind er te zitten.

Presentie lijst:
-Iichel
-DeeOow
-bartjuu
-capszz
-Thijspolo6r
-Danny1995
-Turbodruk
-Enrico__GTI
-Polovl
-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ga je Rayan wassen?[emoji23]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
HAHAHA . ja dat klopt of niet dan skatje @Rayan Mungar .

1JqW4Gs.png
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: Rayan Mungar
ik denk dat ik er ook bij ben :)
als iemand met vcds zich wilt uitleven en een paar leuke dingen wilt ontgrendelen op mijn autootje mag dat altijd natuurlijk!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!