Waar laat jij de telefoon in de auto?

Heb dan wel geen 6R maar de mijn blijft in mijn jaszak of in het vakje op het dashboard. Dat laatste alleen als ik de navi gebruik. Dat bakje is een schitterende houder i.c.m. mijn flipcover en deksel.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Het lijkt erop dat iedereen zijn telefoon gebruikt waarvoor hij ooit ontworpen is, bellen.
En daarom heeft iedereen hem in z'n zak.
In de auto gebruik ik mijn telefoon hoofdzakelijk voor Flitsmeister (en soms navigatie), en daarom moet de telefoon in het zicht zitten.
Voordat ik mijn dagelijkse rit naar Amsterdam begin kijk ik al waar de files staan en bepaal dan mijn route. Zelfs tijdens de rit pas ik deze route nog aan.
Het voordeel van navigatie op mijn telefoon is dat die altijd up-to-date is (geen update voor €100,-), niet uit de auto gestolen wordt, mij altijd op de juiste plek bengt en dat voor maar €8,- ipv honderden euro's voor een RNS systeem. (Wel een mooi systeem trouwens... Zeker in combi met achteruitrijcamera)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!